  • Data: 2021-11-14 00:03:26
    Temat: Re: BCD i UEFI
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "trybun" smo2jb$9nu$...@g...aioe.org

    > Uruchamiania.

    Uruchamiania czego?
    UEFI to nowa nazwa tego, co do tej pory ;) nazywałeś BIOSem.

    Co chyba oczywiste.
    a) GPT do współpracy wymaga UEFI
    b) mam Toshibę z GPT łażącą na Acerze

    a->.__mam na Acerze UEFI
    b->'

    c) mam też dyski z MBR łażącą na Acerze

    Mając UEFI startuję z MBR, więc UEFI współracuje z MBR...

    > A z EasyBCD?

    Jak wygląda współpraca UEFI z EasyBCD?
    Jeśli przestawisz w UEFI co trzeba na
    Legacy -- uzyskasz współpracę, której domagasz się...

    -=-

    Akurat teraz właśnie kopiuję (do tego kopiowania wykorzystuję
    AOMEI, który zawzięcie twierdzi, że nie jest zarejestrowany,
    co mu wcale nie przeszkadza ;) w kopiowaniu EXT4, choć wg
    tegoż AOMEI niezarejestrowany nie kopiuje EXT4) partycje
    EXT4 spod WXP, ale Ty chyba nie rozmnażasz Linuksów... ;)

    Po Ci WXP?

    Nadto -- mogę równie dobrze (chyba nawet lepiej) tak samo
    rozmnażać EXT4 spod W10 czy spod czegokolwiek, także z płyty...

    Tyle tylko, że w tle słucham Beatlesów, mając pod WXP (tylko
    na WXP -- pod innymi OSami nie brzdąka) ponoć cała dyskografię
    The Beatles...

    Zaraz może spróbuję rozmnażania za pomocą EaseUSa. :)
    AOMEI jest zarejestrowany na masie ,,komputerów'', ale
    na jednym (wirtualnym) stawia rejestracyjnego dęba,
    choć poprawnej (sklonowany Linux pracuje równie dobrze
    jak jego oryginał) współpracy nie odmawia...

    Nadto pod WXP mam OE -- którym teraz akurat obsługuję
    Grupy dyskusyjne... Mam też masę Thunderbirdów... Te
    akurat pracują bezproblemowo pod różnymi systemami na
    różnych komputerach i ,,komputerach''...

    --