  • Data: 2021-11-14 01:02:00
    Temat: Re: BCD i UEFI
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" smpg85$mp1$...@g...aioe.org

    > Zaraz może spróbuję rozmnażania za pomocą EaseUSa. :)

    Spróbowałem... Klonowanie EXT4 spod WXP za pomocą EaseUSa dało:
    Nieznany błąd(1044512). Wybrana partycja zawiera błędy.
    Uaktualnianie informacji systemowej...

    Operacja zakończona, jedna lub więcej operacji nie powiodło się.

    Ta sama partycja spod tegoż WXP została sklonowana bez problemów, za

    pomocą AOMEI. Wcześniej skopiował ją GParted -- chyba odpalony z ,,płyty''.

    Wszystko to na VBoxie -- więc nie jestem pewny, czy GParted był

    z ,,płyty'', czyli z obrazka ISO; od tamtej pory kopiowałem nieraz

    GPartedem i z ,,płyt'', i spod chodzącego normalnie Linuksa...

    AOMEI krzyczał, że nie skopiuje EXT4, bo nie ;) jest zarejestrowany,

    ale skopiował. EaseUS nie skopiował... (tak samo krzyczał niedawno,

    gdy chciałem nim odkasować pod utracone partycje -- odkasował)

    EaseUS zauważył ;) podpięcie dysku w czasie pracy WXP, ale nie zauważył

    później, że AOMEI zdołał dograć kolejną partycję -- kolejną od czasu

    odpalenia tegoż EaseUSa...

    > AOMEI jest zarejestrowany na masie ,,komputerów'', ale
    > na jednym (wirtualnym) stawia rejestracyjnego dęba,

    Staje dęba? -- być może... Ważne, że klonuje ;) (czyli
    nie jest lipą!) i przywraca z otchłani...

    -=-

    Co gorsza -- EaseUS jakby chce nadać literkę pod WXP.
    Nie może raczej ;) zamontować pod WXP partycji EXT4...
    [zaraz zacznie się -- to nie jest partycja EXT4, ale
    FileSystem EXT4...]

    --