  • 121. Data: 2009-04-23 07:14:12
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    >> Co to, HC, że się słówek czepiasz ?
    >
    > Nie o slowka sie rozchodzi :)

    Mam wrażenie że dokładnie wiesz o co MNIE się rozchodzi tylko chcesz
    sobie bezkarnie potrollować :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 122. Data: 2009-04-23 07:15:08
    Temat: [OT] Re: Chińska tandeta?
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Jacek Różański pisze:

    > A ten tfuj adres e-mail to działa?

    działa, działa... :-) sprawdź odp....

    --

    pozdr
    pj

  • 123. Data: 2009-04-23 07:17:07
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    mmaurycy pisze:

    > Tu się zgadzam w 100% to już można zaobserwować:
    > http://www.klub-chinskich-motocykli.pl/index.php?opt
    ion=com_content&task=view&id=17&Itemid=26

    Ale ze co ? Lifan 400 ? Odkupili od japonczykow linie produkcyjna
    wycofanej z produkcji Virago XV400 (535 na rynek japonski) i tluka
    klony. Ogladalem tego Lifana na BMT. Jakosc wykonczenia zenujaca.
    Wszystko jakies takie tandetne, rodem ze sklepu p.t. "wszystko po 5
    pln". Jak ktos juz tu wspomnial wole ladnie utrzymane oryginalne 535 niz
    tego Lifana.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 124. Data: 2009-04-23 07:26:10
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kuczu pisze:

    > Ja mam 1340 i nie narzekam

    Masz nową buzę? :-o ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 125. Data: 2009-04-23 07:26:37
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    (pj) pisze:

    > Masz nową buzę? :-o ;-)

    Na szczescie nie :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 126. Data: 2009-04-23 07:47:10
    Od: n...@s...com

    On Thu, 23 Apr 2009 09:14:12 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >Mam wrażenie że dokładnie wiesz o co MNIE się rozchodzi tylko chcesz
    >sobie bezkarnie potrollować :)

    Chodzi o to ze jest jazzy* znalezc jakies gornolotne wytlumaczenie dla
    faktu ze sie nie lubi Chinskich produktow. Tylko trza przy okazji
    uwazac czy aby nie walimy epitetem ktory swietnie pasuje do kraju od
    ktorego kupilismy samochod :)
    A czepilem sie bo mierzi mnie plucie na Rosje, Chiny, Iran itd w
    zwiazku z olewaniem przez nich praw czlowieka, przy jednoczesnym
    calowaniu w dupe ameryki razem z ich wasalami zamykajac oczy na fakt
    ze robia to samo. Mierzi mnie tak samo jak lamanie praw czlowieka
    przez te wszystkie kraje.
    Znaczy sie skrupilo na Tobie, sorry :)

    pozdr
    newrom
    * - Gildor, przelumacz to na stoliczny nowozytny ;)
    PS. AFAIK pierwszy transport japonskich samochodow nie byl w stanie
    zjechac w USA z promu - takie byly zajebiscie wykonane.
    PPS. fakt ze honda kradla patenty nie przeszkadz Ci jezdzic motocyklem
    tej marki ? ;P
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 127. Data: 2009-04-23 07:47:58
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Kuczu pisze:

> [...]
    > Wszystko jakies takie tandetne, rodem ze sklepu p.t. "wszystko po 5
    > pln". Jak ktos juz tu wspomnial wole ladnie utrzymane oryginalne 535 niz

    Widać tendencję i kierunek w którym idą producenci z chin i o to mi chodziło.
    Ocena wykończeń, jakości to zupełnie co innego również to kto co woli. Fakt pozostaje
    faktem że się rozwijają tak jak to robiła powszechnie wysławiana
    japonia przed wieloma laty kopiując na chama HD i inne motocykle.

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 128. Data: 2009-04-23 07:54:44
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    nightwatch77 pisze:
    > Łot ju fink?

    Diz iz not sejf ! Pierwszy lepszy ROMET z allegro.

    http://allegro.pl/item608430631_ogar_900_racing_rome
    t_skuteromania_pl_lublin.html

    Ostatnie zdjęcie - mocowanie wspornika tylnego amortyzatora do wahacza.

    http://img21.imageshack.us/my.php?image=6084306317.j
    pg

    Kto to k**wa projektował ??? Widać zabrakło miejsca od strony koła i
    podstawa wspornika niestety nie mogła się oprzeć o całą szerokość
    ramienia wahacza. A szkoda... ale co tam jest jeszcze drugi amor z
    drugiej strony. Oba pewnie mają świetnej jakości spawy.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: GSF 600S '00

  • 129. Data: 2009-04-23 08:00:37
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    mmaurycy pisze:

    > Fakt pozostaje faktem że się rozwijają tak jak to robiła powszechnie
    > wysławiana japonia przed wieloma laty kopiując na chama HD i inne
    > motocykle.

    Kopiujac ? Racze jsie wzorujac bo kopii nie zrobili nigdy. Chinczycy sa
    jednak bardziej bezczelni.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 130. Data: 2009-04-23 08:27:13
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    mmaurycy pisze:

    > No nie mogę, jak czytam takie głupoty to nie mogę, powiedz to gościom z
    > Moto GP że się ścigają na skuterach.
    > Idąc tym tokiem rozumowania 650 to też jeszcze skuter patrz Burgman. Ja
    > tam widzę różnice w konstrukcji między skuterem 80cm a motocyklem 80cm i
    > w prowadzeniu też.

    125 moto gp ma sie do cywilnych motocykli jak Miss Polonii do starej
    lysej indianki.

    I lepiej nie chodz moim tokiem rozumowania, moze Ci sie glowka od tego
    przegrzac.

    KJ