    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Ciekawe numery 2023
    Date: Thu, 30 Mar 2023 00:56:35 +0000 (UTC)

    nesek70 <t...@g...com> wrote:

    > PS. Była taka strona gdzie ktoś zebrał w formie audio mnóstwo "dźwięków"
    > konkretnych centrali itd. Niestety strona od dawna nie działa. Można
    > gdzieś jeszcze znaleźć tą kolekcje czy to już lost media ?

    Znalazłem u siebie wave'y:

    https://drive.google.com/drive/folders/1dB4RHEPf-SGi
    sNBL_WixpyTojVGo3GsC

    Mam też stronę Telesfor, a w katalogu mp3:

    Mar 30 1999 425HZ.MP3
    Dec 16 1999 E10A.MP3
    Dec 16 1999 EWSD1.MP3
    Dec 16 1999 S12.MP3
    Mar 30 1999 STROWGER.MP3
    Mar 30 1999 US-BUSY.MP3
    Mar 30 1999 US-DIALT.MP3
    Mar 30 1999 US-RINGB.MP3

    Nie wiem, czy strona jest kompletna, bo zapisałem ją kiedyś, potem miałem
    awarię dysku, potem ktoś mi część danych z tego dysku odzyskał... i to są
    te odzyskane dane.

    https://drive.google.com/file/d/1ZdpgWVTiAIWheYuPS7j
    UAv-FgaqqSmHz/view

    --
    Kawal dla studentow zdajacych sesje (moze znany, nie wiem):
    Wchodzi student na egzamin do profesora. Otwiera walizke, wyciaga trzy