-
Data: 2022-01-20 00:15:25
Temat: Re: Dwa przeglądy na rok
Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 18.01.2022 o 18:57, K pisze:
> On 18/01/2022 17:29, ii wrote:
>> W dniu 18.01.2022 o 12:01, K pisze:
>>> On 18/01/2022 10:23, ii wrote:
>>>> W dniu 17.01.2022 o 10:21, K pisze:
>>>>> On 16/01/2022 09:21, ii wrote:
>>>>>> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ah2
>>>>>>
>>>>>> Co roku nie wystarczy, obłąkańcy chcą dwóch przeglądów na rok :-)
>>>>>
>>>>> Znowu kurwa proba wynalezienia kola na nowo.
>>>>
>>>> To raczej problem sraczki legislacyjnej
>>>> http://niusy.pl/@youtube.com/afn
>>>>
>>>>> Takie rzeczy jak brak DPF-a powinien wylapywac diagnosta na badaniu,
>>>>
>>>> Ale co to w ogóle jest za problem ten DPF?! Jaki % samochodów ma
>>>> wycięty DPF by wartało zajmować się tym?!
>>>>
>>>
>>> Majac porownanie pomiedzy np. UK i PL to ci powiem, ze w PL
>>> zwyczajnie czuc dizle na ulicy. Szczegolnie stojac na swiatlach.
>>> Obstawiam wiec, ze problem jest spory.
>>
>> No to pisałem, że jak jadę Twizy to mi śmierdzą te spaliniaki, ale to
>> wcale nie muszą być dizle i nie muszą śmierdzieć z powodu wyciętego
>> DPF. Jakoś nie słyszę w swoim otoczeniu by ludzie wycinali DPF.
>> Wypbrażam sobie, że może to zrobić jakiś zwykły ludzik, któremu się
>> samochód już kończy, więc nie zamierza kolejny raz okrążać Ziemii.
>> Albo przewoźnik, który robi takie przebiegi, że dopiero zaczął
>> użytkować samochód. Są ponoć przypadki, że ten filtr kończy się przy
>> 30 tys km. Ale to ... robi się normalne przeglądy i prowadzi książkę
>> serwisową. A nie, że wszystkich męczy się przeglądami co pół roku, jak
>> niektórzy robią 3 tys km na rok.
>>
>
> wspolczesny dizel jak smierdzi to tylko z powodu powycinanych katow,
> dpfow itp. sprawnego wspolczesnego dizla nie czuc tylko slychac.
Dobra, mój RS też śmierdzi. Nie widzę sensu dalszej dyskusji w tym
temacie. Spalinowe śmierdzą nie dlatego, że coś im wycięto tylko z
natury. Nawet jeśli jakieś cudowne nie śmierdzą to reszta śmierdzi.
>
>>>
>>>>> ktore sie odbywa raz na rok. Tak sie to odbywa w kazdym
>>>>> cywilizowanym europejskim panstwie.
>>>>
>>>> Nie bardzo. Prawo europejskie mówi o przeglądach co 2 lata. A ja i
>>>> tak uważam, że to od przebiegu powinno być zależne. Bo jeden robi na
>>>> rok 3 tys km jazd lokalnych a drugi 300 tys zamiejskich, więc nie ma
>>>> powodu mierzyć ich jedną miarą.
>>>>
>>>
>>> A ja uwazam, ze jest. Po niecalych 4 latach musialem np. wymienic
>>> opony, ktore mialy jeszcze 5-5.5mm. Wiedzialem, ze sa do wymiany bo
>>> wyly jak pojebane a potwierdzil to diagnosta, ze maja spekania. A
>>> tego typu rzeczy jest wiecej, np. blokujace sie zaciski. Nie kazdy
>>> jest na tyle ogarniety zeby samemu to zweryfikowac. Znam mase ludzi,
>>> ktorzy w ogole nie widza, ze im sie swieci check na desce. Tak samo
>>> jak robi sie przeglady wind/dzwigow.
>>
>> Przecież nie z powodu opon te dodatkowe przeglądy mają być tylko jw.
>> One nawet same w sobie mają sens, ale tym bardziej ma sens
>> uzależnienie konieczności wykonania przeglądu od przebiegu od
>> ostatniego przeglądu. A one robią to by ludziom w ogóle odechciało się
>> eksploatować stare samochody. Nie dlatego, że np przewóz ludzi musi
>> mieć częściej przegląd.
>>
>
> no ogolnie celem przegladow powinno byc wylapanie wszystkich
> niesprawnosci. normalny czlowiek jak widzi, ze cos jest nie tak to
> jedzie do warsztatu ale sa ludzie, ktorzy zwyczajnie tego nie czuja.
> opony podalem jako przyklad.
No to co dwa lata wystarczy.
>
>>>
>>>>> To co sie powinno uszczelnic to mozliwosc wziecia lapowki przez
>>>>> diagnoste, najelepiej ogranizujac jakies prowokacje, anie
>>>>> organizujac przeglad dwa razy do roku. To tylko nakreci korupcje w
>>>>> stacjach diagonostycznych.
>>>>
>>>> Tak, i dasz się skusić bo Cię ktoś postraszy, że może nie przejść
>>>> przeglądu. A obibok dokonujący prowokacji będzie sobie dobrze żył
>>>> teraz i na emeryturze. Weź Ty to jeszcze przemyśl.
>>>>
>>>> Te DPFy to nie jest żaden realny problem by go rozwiązywać.
>>>> Samochody można kierować do przeglądu jak jest powód. Ale musi być
>>>> system odpowiedzialnościowy dla kierujących by nie nadużywali tego.
>>>
>>> Brak DPF-a to jest realny problem. Tylo dzieki DPF/adblue mozesz
>>> jeszcze zarejestrowac diesla.
>>
>> Ale kto go nie ma?! Ludzie nie wycinają bez powodu DPF tylko jw.
>>
>
> no tylko, ze dzis juz nie trzeba ich wycinac. to sie da naprawic.
A kiedyś nie dało się?
>
>>> Kto ma decydowac kiedy jest realny powod, skoro auto jezdzi? Co wg
>>> Ciebie bedzie realnym problemem, brak drzwi, brak przedniej szyby,
>>> fizyczny brak swiatel?
>>
>> Brak klepek :-)
>
> czyli wiem ale nie wiem.
Podajesz takie przykłady, że narzuca się :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 21.01.22 10:48 j...@i...pl
- 21.01.22 10:51 Cavallino
- 21.01.22 10:52 J.F
- 21.01.22 11:03 Cavallino
- 21.01.22 11:19 J.F
- 21.01.22 11:26 Cavallino
- 21.01.22 12:54 J.F
- 21.01.22 13:10 Cavallino
- 21.01.22 16:59 J.F
- 22.01.22 17:37 Poldek
- 22.01.22 17:46 Poldek
- 22.01.22 18:04 Poldek
- 23.01.22 13:12 Poldek
- 23.01.22 13:31 ddddddddddddd
- 23.01.22 19:47 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław