  • Data: 2020-06-09 00:08:17
    Temat: Re: Embedded HTTP Server
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/06/2020 23:52, Maciej Sobczak wrote:
    > To idź do innej wypożyczalni zamiast się awanturować, że coś jest w bagażniku.

    Nie ma innej. Mam do wyboru ciągnąc przyczepkę za jednym z nich albo
    kupić torche rudy żelaza i zrobić własny.

    > A po co?

    Bo są callbacki.

    > Nawet takiego małego muteksika? I jesteś gotów za to zapłacić znacznie bardziej
    skomplikowanym użyciem? Dziwne.

    Mały muteksiak to duży kłopot w kilku przypadkach.

    > A tak w dolarach? Albo w procentach?
    > Bo ja nie wiem, skąd to "znacząco". Z przykładów to nie wynika.

    Z życia wynika :D Zawodowo mam jakieś doświadczenia z tym tematem.
    Unikam wątków jeśli nie są niezbędne ponieważ wiem jaki koszt ponoszę
    wspierając wątki w miejscach gdzie ktoś je wstawił tylko dlatego że
    inaczej nie potrafił.

    > Ja myślę, że studenci są już i tak nieosiągalni w sferze C++.
    > Tylko seniorzy zostali.

    E tam :D Pojedyncze sztuki ciągle wpadają. Takich zakażonych Javą da się
    nawet czasem wyleczyć. Tych od Pythona ciężko ..