  • Data: 2021-05-05 16:03:18
    Temat: Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nadir napisał:

    > Klienci dalej by dzwonili i używali gdyby ceny adekwatne do tego co
    > oferują operatorzy komórkowi.

    Nie jest to jedyny przykład tego, jakie skutki powoduje pazerność
    i przekonanie, że świat jest niezmienny.

    > Ja już dawno zrezygnowałem z POTS-a i przeniosłem numer do VoIP-a. Ale
    > jeszcze do niedawna mój teść miał jakiś abonament dla sniora w Orange,
    > gdzie dawali mu "aż" 60 minut gratis na połączenia stacjonarne, reszta
    > płatane w/g cennika. I za te rozkosze płacił coś koło 50PLN/m-c.

    Plan Przyjazny (następca pakietu socjalnego TPSA):

    https://www.orange.pl/kid,4002234827,id,4002999217,t
    itle,Plan-Przyjazny,article.html

    "30 minut na połączenia lokalne i międzymiastowe" (na komórki już nie,
    tam jest 0,20 zł za minutę). Za jedyne 18,45 zł miesięczne, więc drożej,
    niż można mieć nolimit u uperatora komórkowego. Może by nie było się czego
    czepiać, gdyby nie to:

    "Korzystasz z pomocy społecznej -- odbierz bon na Plan Przyjazny i płać
    mniej za telefon domowy" -- czyli wszyscy finansujemy z naszych podatków
    tę pomarańczową pazerność.

    --
    Jarek