  • Data: 2020-11-19 13:50:57
    Temat: Re: Izera juz jest
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-11-2020 o 13:39, heby pisze:

    > Czyli same rendery jednak? To co po drodze jechało, kartonowe pudło, czy
    > Seicento z dospawana blachą?

    Tego nie wiadomo, można założyć, że baterie (o ile jakieś są) obecne,
    nie muszą być docelowymi.

    > Właściciela know-how.

    Ale którego?
    Silnika, baterii, nadwozia, czy elektroniki?

    > Zerknij na to co się dzieje w Iranie. Mają know-how i inzynierów oraz
    > mają reszte świata w dupie.

    Między nami nie ma sporu, generalnie się zgadzam.

    >>> 2) Silnik
    >
    > A my mamy jakich do wyboru, co w z dnia na dzień odpalą produkcję bateri
    > do *nowego* samochodu?

    Ale Hyundai nie produkuje baterii, tylko kupuje na zewnątrz.
    Tak jak my będziemy musieli, o ile do czegoś dojdzie.
    Tak samo robią wszyscy inni poza Teslą.

    > Niemcy wykupili cała produkcję.

    Chyba nie Niemcy, bo oni się za bardzo nie nasprzedawali elektryków, są
    daleko za murzynami.
    A wręcz sami mają reglamentację dostaw, do tego stopnia, że wycofują ze
    sprzedaży na rynku gotowe auta, właśnie z uwagi na brak baterii.

    > Czekam na *taniego* meleksa. Może być na kwasowych. Zabudowany. O
    > wyglądzie Multipli. Chętnie kupię.

    Nie doczekasz się, to wszystko ściema.
    Jak wszystko co PIS mówi.