  • Data: 2020-11-19 13:39:48
    Temat: Re: Izera juz jest
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/11/2020 13:30, Cavallino wrote:
    >> Do Izery?
    > Ich to chyba jeszcze nie wybrali.

    Czyli same rendery jednak? To co po drodze jechało, kartonowe pudło, czy
    Seicento z dospawana blachą?

    > Ale chodziło mi o odwrócenie sytuacji - czyj jest samochód, do którego
    > bateria powstaje w Polsce, nadwozie w Czechach, a kapitał jest koreański?

    Właściciela know-how. I nie na papierze, ale w zasobach ludzi i inzynierów.

    Zerknij na to co się dzieje w Iranie. Mają know-how i inzynierów oraz
    mają reszte świata w dupie.

    > Dostawcę baterii można wymienić z dnia na dzień - Jyundai nawet stosuje
    > zamiennie dwóch.

    A my mamy jakich do wyboru, co w z dnia na dzień odpalą produkcję bateri
    do *nowego* samochodu? Centra może? Unitra? Tonsil? Czy może oprzemy się
    na rozbieranych w Bangladeszu bateriach z laptopów?

    > Z silnikiem do elektryka chyba jeszcze prościej.

    Tak, to trywialne. Tam się tylko takie coś kręci. Znacznie cieżej idzie
    wybór lakieru i konfiguracji opcji do folderu. Tutaj cały sztab pracuje
    już od kilku lat. Róż rózowy czy bengalski? Caly naród śledzi w
    niepewności. Wiadomo już że nie tęczowy.

    > Nie wiadomo czy nie jest.

    Niemcy wykupili cała produkcję.

    > Na tej samej zasadzie działają elektryki z Kutna, ale już za dużo
    > mniejsze pieniądze (za to jest ich więcej).

    Czekam na *taniego* meleksa. Może być na kwasowych. Zabudowany. O
    wyglądzie Multipli. Chętnie kupię.