    Date: Mon, 28 Sep 2020 18:35:10 +0200
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jak zgłosić awarię do Orange

    > Ha! To mi przypomniało o fakcie, że też mam problem z urwanym kablem.
    > Dla mnie to nie jest "awaria" w ścisłym sensie, tylko "zawalidroga"
    > w sensie dosłownym -- kabel zwisa dwa metry nad moją bramą, a dalej
    > to wręcz leży na ziemi, by znów się wznieść na wysokoć słupa, który
    > samotnie stoi w lesie i nikt już nie jest tam podłączony. Kiedyś był
    > z kablami miedzianymi taki problem, że szybko się biodegradowały.
    > Teraz odwrotnie -- ten leży tak już ponad rok, nikt go ukraść nie
    > chce. Kraj widać rośnie w siłę, a ludzie żyją dostatniej.

> [...]

    TP Teltech powiadasz. Cholera. Nie wiem nawet, czy ta firma operuje w
    rejonie Hajnówki / Białowieży, bo o ten obszar się rozchodzi. Jest
    jeszcze firma ELMO, która również robi roboty dla (ś.p. TP)/Orange.

    Ale jeśli możesz podać numerek (via mail na usenet@ w mojej domenie) to
    będę wdzięczny. I najlepiej z opisem do jakiej komórki to jest numer,
    żeby nie zaplątać się w rewirach. Z góry dziękuję.

    Nie twierdzę, że zadzwonię - ale jeśli będę to najpierw zadzwonię do
    rodziców tejże znajomej, by sprawdzili, czy kabel nadal leży i dali
    znać, czy ktoś odzywał się w sprawie reklamacji. Bo AI pod infolinią
    podawał przewidywany czas naprawy na 29.09. W związku z niemożnością
    sensownego kontaktu z Orange mieli też zgłosić powaloną gałąź na kablu
    do (wiadomości) gminy.

    Mnie akurat już tam nie ma, ale sprawdzę jak się sytuacja rozwija.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/