  • Data: 2020-09-29 00:05:29
    Temat: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 28 września 2020 o 23:00:02 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > Tak myslałem ze nie podasz...
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"
    > Jan Jakub Rousseau
    Ujmij trochę z myśleniem, jest z czego. Niby dlaczego mam Ci coś na złotej tacy
    podawać skoro Ty nie chcesz od dawna w papierowej torebce zrobić tego samego. Sprawy
    oszczędzania wody nigdy nie załatwiłeś. To co wtedy napisałeś to były typowe pierdy
    złapanego na bzdurze za jaja. Greta poszła do szkoły zaliczyć ósma klasę i zostałeś
    bez merytorycznej pomocy. Jak to wtedy napisałeś, jakoś tak " bo wodę trzeba
    oszczędzać".