  • Data: 2020-09-29 06:59:57
    Temat: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Ujmij trochę z myśleniem, jest z czego. Niby dlaczego mam Ci coś
    > na złotej tacy podawać skoro Ty nie chcesz od dawna w papierowej
    > torebce zrobić tego samego. Sprawy oszczędzania wody nigdy nie
    > załatwiłeś. To co wtedy napisałeś to były typowe pierdy złapanego
    > na bzdurze za jaja. Greta poszła do szkoły zaliczyć ósma klasę i
    > zostałeś bez merytorycznej pomocy. Jak to wtedy napisałeś, jakoś
    > tak " bo wodę trzeba oszczędzać".

    Podałem ci moj punkt widzenia na oszczedzanie wody.
    To ze sie z nim nie zgadzasz, to jest inny temat.
    to ze byc moze nie zrozumiałes to tez nie moj problem.

    Tutaj podparłes sie zdaniem naukowców.
    Wiec mowie sprawdzam - podaj zrodła albo spierdalaj pod stol skomplec i
    odszczekiwać kolejne bzdury które raczyłes napisać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."