  • Data: 2020-09-28 19:59:56
    Temat: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fb3ce5e-0ef6-4c30-b0b5-435b709834b2n@g
    ooglegroups.com...
    poniedziałek, 28 września 2020 o 17:08:29 UTC+2 J.F. napisał(a):
    > [...]
    >
    >Kiedy się w końcu nauczysz że nie wciągniesz mnie w swoje idiotyczne
    >trollowanie?
    >Jeśli napisałem że jest taka wioska co była kiedyś miastem to taka
    >wioska jest.

    Wiem, sam znam jedna taka.
    Tylko ciekawi mnie za jaką karę ...

    >Jeśli napisałem że kościół z XII wieku tam jest to znaczy że jest.

    Alez ja nie przecze. Tylko czy kosciol czegos dowodzi? Ze to np miasto
    kiedys bylo? Na wsiach kosciolów nie bylo czy co?

    >Wioska nazywa się Żarnów. I jak popatrzysz na mapę to z planu wynika
    >że nie jest to wiocha.

    A to ja znam
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Frysztak

    prawa miejskie od 1366 ... do 1932 czy 34 ...
    ciekawe za co ich zdegradowali ... moze wymarli ?

    J.

    P.S.
    https://portal.abczdrowie.pl/nicienie-lekiem-na-seps

    No i badz tu madry, co zdrowe, a co nie :-)