  • Data: 2021-03-10 10:45:10
    Temat: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest Wed, 10 Mar 2021 10:16:16 +0100, WM pisze:
> [...]
    trada.pl...
    > Kiedyś producent dostosowywał się do potrzeb klienta.
    > Taka była etyka zapisana w statucie rzemieślniczego cechu.
    > Teraz potrzeby klienta są sprawą drugorzędną.
    > Czasem utrudnia się klientowi możliwość wyboru, by kupił to co chce
    > producent, a nie to co by było optymalne dla niego.

    Jeśli chodzi o pralki, to nie wiem czy jest to jakieś celowe
    utrudnianie. Po prostu trzeba dotrzeć do odpowiedniej informacji.
    Kupowałem pralkę 4 lata temu i dla mnie najważniejsza było to, żeby
    bęben i łożyska były serwisowalne. Zaopatrzyłem się w listę modeli z tą
    niszową cechą i do sklepu. Tak się złożyło, że akurat wybranego modelu
    nie było i polecono mi nowszy. Świetnie, ale proszę o informację na
    temat konstrukcji bębna. Sklep zadzwonił do producenta, gdzie uzyskał
    zadowalające wyjaśnienie. Co ciekawe, producent zastrzegł, że serwis
    firmowy nie wykonuje takich wybiórczych napraw - i tak wymieniają
    całość, więc polecają skorzystać z innych zakładów naprawczych. :)

    k.