  • Data: 2021-03-10 12:30:17
    Temat: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Gajdemski" napisał w wiadomości grup
    g.pl...
    Jest Wed, 10 Mar 2021 10:16:16 +0100, WM pisze:

    >Jeśli chodzi o pralki, to nie wiem czy jest to jakieś celowe
    >utrudnianie.

    Ta ich konstrukcja bebna ma tez inne zalety, a jak lozyska wytrzymuja
    10 lat ... to moze nie ma sie co zastanawiac czy to celowe
    postarzanie.

    >Po prostu trzeba dotrzeć do odpowiedniej informacji.
    >Kupowałem pralkę 4 lata temu i dla mnie najważniejsza było to, żeby
    >bęben i łożyska były serwisowalne. Zaopatrzyłem się w listę modeli z
    >tą
    >niszową cechą i do sklepu. Tak się złożyło, że akurat wybranego
    >modelu
    >nie było i polecono mi nowszy.

    Czyli jednak utrudnienie.
    A jak masz wieksza ilosc cech do sprawdzenia ?

    >Świetnie, ale proszę o informację na
    >temat konstrukcji bębna. Sklep zadzwonił do producenta, gdzie uzyskał
    >zadowalające wyjaśnienie.

    Slyszales rozmowe?
    Bo na tym etapie, to dobry sprzedawca zawsze powie "tak".

    A potem:
    - moze sie nie zepuja,
    - ... nie udowodnisz, ze powiedzial "tak",
    - moze on juz tam nie bedzie pracowal ...

    >Co ciekawe, producent zastrzegł, że serwis
    >firmowy nie wykonuje takich wybiórczych napraw - i tak wymieniają
    >całość, więc polecają skorzystać z innych zakładów naprawczych. :)

    No i przestaje byc istotne, czy naprawialne czy nie ... o ile sie nie
    zepsuje zaraz po gwarancji :-)

    J.