eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaKulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD › Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!news.dns-netz
    .com!news.freedyn.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!news.uzoreto
    .com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.x
    lned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds
    -media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news
    .neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <6047961a$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <60487eb8$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <60488e61$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <6048aeaf$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 10 Mar 2021 13:56:50 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <6048aeaf$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    Message-ID: <6048c213$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.245.22
    X-Trace: 1615381011 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 500 83.28.245.22:10865
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2839
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:45331
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-03-10 o 12:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "WM"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:60488e61$0$503$6...@n...neostrada.
    pl...
    > [...]
    >> Kiedyś producent dostosowywał się do potrzeb klienta.
    >> Taka była etyka zapisana w statucie rzemieślniczego cechu.
    >> Teraz potrzeby klienta są sprawą drugorzędną.
    >> Czasem utrudnia się klientowi możliwość wyboru, by kupił to co chce
    >> producent, a nie to co by było optymalne dla niego.
    >
    > No, ja tam z wykladow z ekonomii pamietam "myslicie, ze producent ma
    > produkowac to co wy chcecie?
    > Nie, on produkuje to co on chce, a potem ma wam wmowic, ze tego chcecie"
    > :-)
    >
    > Ja to akurat kiepski przyklad klienta, wiem czego chce, a trudno mi
    > wmowic, ze czegos chce.
    > Ale jesli jestem w mniejszosci ... to mniejsza o mnie :-)
    >
    > No ale ... bez tego nie byloby postepu :-)

    Powinny być podstawy do wzajemnego zaufania.

    Współpracowaliśmy z przedstawicielem handlowym znanej firmy.
    Zapewniał nas, że dzięki układom z producentem daje nam maksymalnie
    niską cenę.
    Przez przypadek nasz zaopatrzeniowiec znalazł w zamiejscowej hurtowni
    tańszy towar.
    Okazało się, że nasz przedstawiciel systematycznie robił nas w konia
    zawyżając marżę.
    Nasz prezes wkurzył się i zerwał współpracę z tym przedstawicielem.
    Ten był na tyle bezczelny, że straszył nas, że jak nie wrócimy do niego
    to zablokuje nasz eksport, bo ma układy w urzędzie celnym.
    Prezes powiadomił o tym szantażu jego firmę, która odebrała mu
    przedstawicielstwo.


    WM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: