    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 24 Oct 2020 18:31:23 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Martwię się
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 25 października 2020 o 00:30:30 UTC+2 kk napisał(a):

    > Że żyję w takim kraju.
    Żeby tutaj żyć to trzeba się albo tutaj urodzić albo przybyć z innego kraju. Jak masz
    pretensje że żyjesz w takim kraju jak Polska i przybyłeś z innego to wypad do swojego
    albo innego i nie zawracaj dupy. Ale jak się tutaj urodziłeś i nie jesteś przyglupem
    to masz bierne i czynne prawo wyborcze. Możesz założyć partie polityczną. Jak jacys
    ludzie nie chcą chodzić w maseczkach to protestują. Oczywiście nic nie ugrają bo
    akurat w sprawie maseczek nic się ubrać nie da. Kobiety teraz protestują bo
    zaostrzyli prawo w temacie skrobnek. Rolnicy teraz też protestują i podobno górnicy
    szykują się do protestu. Masz dużo możliwości rozwiązania problemu a wybierasz
    najgorszy. Poza tym ci co biorą udział w tworzeniu prawa nie są kosmitami. Mają
    rodziny, są czyimiś sąsiadami itd. Masz problem to najpierw spytaj jakiegoś lokalnego
    posła. Jest jeszcze coś takiego jak konsultacje społeczne. Zupełnie przypadkowo
    trafiłem na stronę gdzie był projekt jakiejś ustawy i każdy mógł przesłać swoją
    opinię. Nie wiem czy takie przesyłanie opinii działa ale jest taka możliwość. Znajdź
    stronę z konsultacjami społecznymi do przeglądów po nowemu. Daj tutaj linka. Wyślij
    swoje uwagi. Może ktoś też wyśle. Najwyższy czas sprawdzić jak działają konsultacje
    społeczne. Sprawdź i opisz co załatwiłaś.