  • Data: 2020-10-25 15:43:59
    Temat: Re: Martwię się
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-10-25 11:32, cef wrote:

    > Nie wiem jaki jest cel.
    > Nawet nie chodzi o łatanie budżetu,
    > bo to nie wpływa (przynajmniej wg autorów artykułu)
    > do budżetu centralnego.
    > Zwracałem tylko uwagę, że ustawodawca nie przewidział, że praktyce
    > nic nie uzyska takim zapisem. Jak ktoś wcześniej nie przywiązywał
    > specjalnej wagi do pieczątki o badaniach, to teraz jeszcze bardziej będzie
    > miał to w d....
    > Ja np mam takie auto, którym rzadko jeżdżę i zdarzało mi się przegapić
    > termin badań
    > nawet o kilka miesięcy. To teraz przekalkuluję, że nie opłaca się
> [...]

    Doczekasz 2 lat? Mnie chodzi chyba o to, że trzeba robić badania
    techniczne nieużywanych samochodów. To jest fair tylko jak jesteś
    posiadaczem jednego samochodu i go używasz. Jak np. masz kilka to siłą
    rzeczy nie będziesz wszystkimi jeździł jednocześnie i zdarzy się tak, że
    wyjedziesz jednym na dłużej a inny straci ważność przeglądu. To samo
    zresztą z ubezpieczeniami. Opisywałem jak tutaj jak mi się w takiej
    sytuacji przytrafił koniec polisy a jakieś tutejsze tępaki nie potrafiły
    zrozumieć, że nie mam przy sobie dokumentów polisowych i możliwości
    przedłużenia jej. To wszystko oczywiście da się zrobić uprzedzając, ale
    nie zawsze uda się uprzedzić i ... to tylko samochód. Takie sytuacje
    wynikają z tworzenia prawa na kolanie. No i pojawia się to wraz z innymi
    wybrykami tych poj..ców że ... seniorzy formalnie nie mogą poruszać się
    swobodnie po domu.
    Taka publikacja prawnicza http://niusy.pl/@dogmatykarnisty.pl/acn
    opisuje w jak wielu kwestiach jest to totalne g..o.