    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Martwię się
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 25 Oct 2020 09:59:59 GMT

    UĹźytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ale czym się martwisz?
    > Jak ktoś przyjedzie raz na trzy lata, to jest i tak do przodu
    > wysokość jednej opłaty, więc nie opłaca się spóźniać mniej niż 2
    > lata.

    Ok, to juz wiemy ze jestes za nakładaniem dodatkowych kar na obywateli.
    Tak po prostu.
    A jaki jest prawdziwy cel takiego obostrzenia?
    Bo nie trafiłem nigdy na jakiekolwiek dane które by pokazywały jakim to
    duzym problemem na drogach jest to ze ktos czasami zrobi przeglad
    tydzien pozniej.
    No bo przeciez mowic ze to efekt lobbingu włascicieli stacji
    diagnostycznych to byłoby takie infantylne...

    Podasz cel, dane etc?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."