  • 221. Data: 2020-10-29 18:27:39
    Temat: Re: Martwię się
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 29-10-2020 o 17:52, Cavallino pisze:

    > Nie, ale można sobie popierdzielić od rzeczy, nie mając zielonego
    > pojęcia w temacie.
    > Twój interlokutor to specjalista w tej dziedzinie.

    Chcę zobaczyć jak się sam zakopuje.

    yabba

  • 222. Data: 2020-10-29 18:29:44
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 29-10-2020 o 17:56, K pisze:

    > Powiedzial co wiedzial specjalista od sprzedazy samochodow elektrycznych
    > w salonie Renault:
    >
    > https://www.gov.pl/web/gov/wyrejestruj-pojazd

    A tam czytamy, że jednak nie bardzo możemy sobie wyrejestrowywać i
    rejestrować samochodu kiedy chcemy:

    Pojazd możesz wyrejestrować, gdy doszło do jego:

    kradzieży,
    wywozu albo sprzedaży za granicą,
    kasacji (zniszczenia) za granicą,
    trwałej utraty (na przykład w wyniku pożaru),
    przekazania do stacji demontażu pojazdów albo do punktu zbierania
    odpadów - jeśli nie wyrejestrujesz pojazdu, zrobi to urząd, gdy dostanie
    zaświadczenie ze stacji demontażu,
    wycofania z obiegu.

    yabba

  • 223. Data: 2020-10-29 18:29:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-28 10:23, K wrote:

    > Tylko jaki to mialby byc przebieg i jak zagwarantujesz, ze ludzie aby
    > uniknac tego uwlaczajacego godnosci Polaka przegladu nie beda krecili
    > licznika?

    To nielegalne. Nie można domniemywać dopuszczania się czynu karalnego
    bez solidnych podstaw.

    Niech sobie kupi Seicento.

  • 224. Data: 2020-10-29 18:31:25
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 29-10-2020 o 17:49, K pisze:

    > Mozna.

    Jesteś pewien, że wprowadzili już ten przepis?

    yabba

  • 225. Data: 2020-10-29 18:32:04
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 17:22, yabba wrote:

    > Normalny pracownik zajmuje się w delegacji pracą, a nie jeżdżeniem
    > samochodem z jeszcze ważnym przeglądem po mechanikach. Samochód może być
    > na delegacji codziennie potrzebny do wożenia np. sprzętu.

    No wiec trzeba sobie zaplanowac czas na serwis. Olej, opony, tarcze tez
    co jakis czas wymieniasz.

    > Można wyjechać też samolotem i samochód zostaje na kilka miesięcy w
    > kraju i nie wyjeżdża z garażu.

    To mozna komus to zlecic, ew. patrz post o mozliwosci odstapienia od
    karania w wyjatkowych okolicznosciach.

    > Czasem jest uszkodzona guma i nic nie słychać.

    To diagnosta tego nie znajdzie.

    > Czyli chodzi o karę, żeby zebrać dodatkowe pieniądze.

    No oczywiscie, ze tak.

    > Kara powinna być za jeżdżenie samochodem bez przeglądu, a nie za
    > posiadanie samochodu bez przeglądu.

    No to przeciez nikt Cie nie ukara jak nim nie bedziesz jezdzil ani nie
    pojedziesz na badania.

    W mojej ocenie powinien :)

  • 226. Data: 2020-10-29 18:32:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 18:22, K wrote:

    > To i tak nie mozesz nim jezdzic i patrz punkt o wyrejestrowaniu.

    Nie mowiłem, że to bzdura?

    > No np. w UK tak bylo i pewnie zaraz znowu bedzie:
    > "Cars, motorcycles and light vans that were due an MOT between 30 March
    > and 31 July 2020 were given a 6-month extension to help keep motorists
    > moving during the coronavirus pandemic.
    > Vehicles that are due an MOT from 1 August 2020 will not get an
    > extension and will need to be tested as normal."
    >
    > https://www.gov.uk/government/news/beat-the-rush-by-
    getting-your-mot-done-this-summer

    To z powodu koronawirua a jak zwykła grypa była to jak było?

    > Innych krajow nie sledzilem ale obstawiam to samo. Przebieg mozna
    > dowolnie modyfikowac sprzetem za kilkaset zlotych albo zaplacic raz na
    > jakis czas grosze za usluge Januszowi z autohandlu, a nikt nie bedzie
    > wysylal kontrolerow do ciebie co kilka dni zeby sprawdzic.

    Wuju, Ty nie wiesz o czym mowa. Kręciłeś bączki na parkingu a nie przebiegi.

  • 227. Data: 2020-10-29 18:33:49
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 29.10.2020 o 17:59, Budzik napisał:

    > Ciesz sie ze masz jeszcze kogo czytać bo zdaje sie ciebie, jako
    > miejscowego chama ukrywajacego sie pod płaszczykiem walki o czystosc
    > jezyka, juz wiekszosc wrzuciła do Kf ;-DDD

    Słyszałeś, że dzwonią, tylko nie wiesz, w którym kościele.
    Choćbyś mnie wrzucał po tysiąckroć po do kaefu, ja i tak
    przeczytam Twe bzdety i napiszę, że to bzdety. Jak będzie
    mi się chciało, oczywiście. Dla baranów nie ma zmiłuj.
    Baranie wełniany.

    --
    Pasą się, pasą, barany wełniane...
    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

  • 228. Data: 2020-10-29 18:34:01
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 17:29, yabba wrote:

> [...]
    >     przekazania do stacji demontażu pojazdów albo do punktu zbierania
    > odpadów - jeśli nie wyrejestrujesz pojazdu, zrobi to urząd, gdy dostanie

    "Wycofanie z obiegu" to jest to czego szukasz. Ile zostalo twojemu
    pojazdowi do ukonczenia 25lat?

  • 229. Data: 2020-10-29 18:34:18
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 18:16, K wrote:

    > Jesli ma np. wizje otrzymania duzego spadku w tym czasie to dodatkowa
    > oplata nie bedzie problemem.

    nowy podatek?

    > Jesli liczy na manne z nieba to sie moze
    > przeliczyc i sie mu jeszcze akumulator popsuje od tego czekania. Ja bym
    > wyrejestrowal ;)

    Może zainwestować w coś, choćby swojego siurka i mu za 20 lat obrodzi.
    Nie przejnuj się innymi tak bardzo.

  • 230. Data: 2020-10-29 18:35:31
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 17:25, r...@k...pl wrote:

    > To super. A jeżeli nie spełnia warunków?
    > Albo jeżeli jeździ tylko po zamkniętym terenie?

    Musi spelnic warunek wieku 25 lat, a jak jezdzi po zamknietym terenie to
    nie widze problemu ani z brakiem OC ani z brakiem badan technicznych.