  • 81. Data: 2011-06-02 17:57:53
    Temat: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    > Jest nawet lepiej niż myślałem, ubezpieczyciela można przypozwać od razu
    > na
    > sprawie karnej, więc reszta to już formalność.

    >Brawo. Po 2 tygodniach wreszcie zorientowałeś się, że TU też musi być
    >pozwane.

    Nie musi.
    Przynajmniej nie przez poszkodowanego.

    Ale taka możliwość zdecydowanie ułatwia sprawę proceduralnie.

    I nie zmieniaj tematu - ostatnio twierdziłeś, że jest to niemożliwe w
    procesie karnym.

  • 82. Data: 2011-06-02 19:22:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Jun 2011 17:57:53 +0200, w <4de7b303$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie musi.
    > Przynajmniej nie przez poszkodowanego.

    Musi. Pewnie zakapujesz znowu za jakieś 2 tyg.

    > Ale taka możliwość zdecydowanie ułatwia sprawę proceduralnie.

    A nawet w ogóle umożliwia.

    > I nie zmieniaj tematu - ostatnio twierdziłeś, że jest to niemożliwe w
    > procesie karnym.

    Poćwicz w praktyce, potem pogadamy. Podobno miałeś taki przypadek osobiście,
    czekam :>.

  • 83. Data: 2011-06-02 19:52:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie musi.
    > Przynajmniej nie przez poszkodowanego.

    >Musi.

    Jasne.
    A wiesz co znaczy termin "przypozwane"?
    Bo na pewno nie to, co Ty napisałeś.

    > Pewnie zakapujesz znowu za jakieś 2 tyg.

    Tobie to nie grozi, nie rozumiałeś co gadasz miesiąc temu, nie rozumiesz i
    teraz, nie zrozumież też w przyszłości.
    A przynajmniej się do tego nie przyznasz, tylko dalej będziesz głupa palił.

    > Ale taka możliwość zdecydowanie ułatwia sprawę proceduralnie.

    >A nawet w ogóle umożliwia.

    Nie - tylko ułatwia.
    Z wyrokiem sądowym o należnym odszkodowaniu jesteś w znakomitej sytuacji
    względem TU.
    Do tego stopnia niezłej że nawet nie musisz z nimi gadać. ;-)

    > I nie zmieniaj tematu - ostatnio twierdziłeś, że jest to niemożliwe w
    > procesie karnym.

    >Poćwicz

    To nie chodzi o to co ja mam zrobić, tylko co Ty masz zrobić.

    Już się rakiem wycofałeś ze swojego stanowiska sprzed miesiąca, już teraz
    ochoczo trąbisz, że jednak w procesie karnym uzyskanie naprawienia szkody
    jest możliwe.

    Więc dojdziesz i do tego że i w tej sprawie (że poszkodowany nie ma
    obowiązku pozywania TU w procesie karnym) to ja mam rację.

    Tyle że nie spodziewam się, że publicznie się do tego przyznasz.
    Do tego trzeba trochę cywilnej odwagi, kundle jej zazwyczaj nie posiadają.

  • 84. Data: 2011-06-02 20:05:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie musi.
    > Przynajmniej nie przez poszkodowanego.

    >Musi. Pewnie zakapujesz znowu za jakieś 2 tyg.

    Żeby nie być gołosłownym w kwestii braku Twojej cywilnej odwagi (w
    przyznawaniu się do niewiedzy) kilka cytatów z Ciebie:

    "Hmmm, ty chyba mylisz roszczenie cywilne od sprawy karnej."
    "I do tego jest potrzebna druga sprawa, na której pozwanym będzie TU."
    "Bzdura, na sprawie karnej nie możesz żądać od sprawcy jakichś kwot, bo TU
    rzekomo zaniżyło odszkodowanie."
    "Ty masz roszczenia względem polisy OC sprawcy,a nie jego samego."

    I raptem po tygodniu (chwilę po wrzuceniu przeze mnie cytatu
    potwierdzającego moje słowa, a nawet idącego jeszcze dalej), dowiadujemy się
    od Ciebie że:

    " Brawo. Po 2 tygodniach wreszcie zorientowałeś się, że TU też musi być
    pozwane."

    Drastyczna zmiana stanowiska co?
    Bo nie dość że TEŻ, (czyli że sprawca jednak również może być pozwany, a nie
    tylko polisa OC), to jeszcze w sprawie KARNEJ (a przecież pisałeś że to
    niemożliwe).
    Oczywiście jeszcze próbujesz oszukać czytających że tak niby pisałeś od
    początku, a nie, że frontalnie zmieniłeś front i zapomniałeś przeprosić za
    wcześniejsze pisanie bzdur.

    Co prawda nadal mylisz konstrukcje prawne (przypozwanie pokiełbasiło Ci się
    z pozwaniem, a różnica jest więcej niż olbrzymia), ale kierunek rewolucji
    jest raczej słuszny.

    Więc teraz doucz się reszty, przeproś, zapamiętaj tą lekcję i nie wprowadzaj
    więcej ludzi w błąd.

  • 85. Data: 2011-06-02 20:13:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Jun 2011 19:52:31 +0200, w <4de7cde2$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Musi, doczytaj sobie o przypozwaniu przy ubezpieczeniach obowiązkowych.
    O ile jesteś już w stanie zrozumieć słowo pisane.

  • 86. Data: 2011-06-02 20:36:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Jun 2011 20:05:06 +0200, w <4de7d0d4$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > od Ciebie że:
    >
    > " Brawo. Po 2 tygodniach wreszcie zorientowałeś się, że TU też musi być

    Niesamowite, jakim ty jesteś twardogłowym deklem. Pisałem ci cały czas, że
    podstawowym warunkiem musi być pozwanie na sprawie również TU. Ty się
    upierałeś, że ci się to uda bez obecności TU.

    Przytocz tutaj ten swój przypadek, gdy ci się to udało zasądzić coś od sprawcy
    :>. Może być nawet z googli...

  • 87. Data: 2011-06-02 20:36:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Już się rakiem wycofałeś ze swojego stanowiska sprzed miesiąca, już teraz
    > ochoczo trąbisz, że jednak w procesie karnym uzyskanie naprawienia szkody
    > jest możliwe.

    Faktycznie nie jesteś w stanie zrozumieć czegokolwiek co wymaga inteligencji
    większej od pierwotniaka. Teraz okazuje się, że pamięć masz jeszcze gorszą.

    W procesie karnym zawsze jest możliwość żądania zadośćuczynienia, ale pozwane
    musi być też TU.

    Mogę też powtórzyć, że musisz mieć na to papiery (bo TU już ma swoje), chyba że
    chcesz zamienić sprawę karną w cywilną i przeciągać ją.

  • 88. Data: 2011-06-02 21:01:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Bo na pewno nie to, co Ty napisałeś.

    >Musi, doczytaj sobie o przypozwaniu przy ubezpieczeniach obowiązkowych.

    No właśnie doczytaj, co i kto musi.
    I czym się różni pozwanie od przypozwania.

  • 89. Data: 2011-06-02 21:06:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > pozwane."

    >Niesamowite, jakim jestem twardogłowym deklem.

    Zgadza się.
    I do tego bezczelnym do granic możliwości.

    >Pisałem ci cały czas, że
    >podstawowym warunkiem musi być pozwanie na sprawie również TU.

    Nie.
    Pisałeś, że do tego musi być pozwane TU w osobnej sprawie cywilnej.
    Czyli zupełnie co innego niż teraz napisałeś.

    Co zresztą też nie jest prawdą, bo pozwanie TU przez poszkodowanego nie jest
    żadnym warunkiem w tym przypadku.
    Ale żeby to pojąć trzeba wiedzieć co znaczy przypozwanie.

    > Ty się
    >upierałeś, że ci się to uda bez obecności TU.

    Bzdura.
    To że nie zrozumiałeś co się do Ciebie pisze, świadczy tylko na Twoją
    niekorzyść.

    HINT: przypozwanie TU ma się nijak do obecności TU w procesie.

    >Przytocz tutaj ten swój przypadek, gdy ci się to udało zasądzić coś od
    >sprawcy

    Ale po jakiego?
    Bo Ty nie wierzysz w stosowne zapisy kk?
    LOL !!!!!

    Zresztą mówimy teraz o czymś innym, że można pozwać sprawcę w procesie
    karnym, to już do Ciebie dotarło, a tego dotyczyła moja sprawa.
    TU nie miało z tym żadnego związku.

  • 90. Data: 2011-06-02 21:10:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > jest możliwe.

    >Faktycznie nie jestem w stanie zrozumieć czegokolwiek co wymaga

    No i udowadniasz to każdym postem.
    Więc lepiej niż więcej ich nie pisz, tylko przeproś grzecznie.

    >W procesie karnym zawsze jest możliwość żądania zadośćuczynienia, ale
    >pozwane
    >musi być też TU.

    Dostałeś cytat że nie musi, w przepisie jest że nie musi, ale Ty wiesz
    lepiej.
    I jeszcze w swojej bezczelności żądasz ode mnie, żebym to ja Ci coś
    okazywał.
    Masz tupet !!!!

    >Mogę też powtórzyć, że musisz mieć na to papiery (bo TU już ma swoje)

    Na co niby?
    Że był wypadek i należy się odszkodowanie?
    To już oskarżyciel ma na to papiery i sąd też.

    A że sąd powoła biegłego do oceny należnego odszkodowania, to jest jasne jak
    słońce i nawet taki ignorant jak Ty nie powinien udawać że o tym nie wie.
    A TU może sobie mieć swoje co chce, papiery, zdanie czy co tam potrzebuje.
    To ich problem, a nie poszkodowanego, ani sądu.