    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Date: Thu, 02 Jun 2011 20:36:21 +0200

    Thu, 2 Jun 2011 20:05:06 +0200, w <4de7d0d4$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > "Hmmm, ty chyba mylisz roszczenie cywilne od sprawy karnej."
    > "I do tego jest potrzebna druga sprawa, na której pozwanym będzie TU."
    > "Bzdura, na sprawie karnej nie możesz żądać od sprawcy jakichś kwot, bo TU
    > rzekomo zaniżyło odszkodowanie."
    > "Ty masz roszczenia względem polisy OC sprawcy,a nie jego samego."
    >
    > I raptem po tygodniu (chwilę po wrzuceniu przeze mnie cytatu
    > potwierdzającego moje słowa, a nawet idącego jeszcze dalej), dowiadujemy się
    > od Ciebie że:
    >
    > " Brawo. Po 2 tygodniach wreszcie zorientowałeś się, że TU też musi być
> [...]

    Niesamowite, jakim ty jesteś twardogłowym deklem. Pisałem ci cały czas, że
    podstawowym warunkiem musi być pozwanie na sprawie również TU. Ty się
    upierałeś, że ci się to uda bez obecności TU.

    Przytocz tutaj ten swój przypadek, gdy ci się to udało zasądzić coś od sprawcy
    :>. Może być nawet z googli...