    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <m...@4...com>
    Subject: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Date: Thu, 2 Jun 2011 21:06:02 +0200

    news:mglfu6t6498u28o1i3u3972j2ejgfm3kr9@4ax.com...
    Thu, 2 Jun 2011 20:05:06 +0200, w
    <4de7d0d4$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > "Bzdura, na sprawie karnej nie możesz żądać od sprawcy jakichś kwot, bo TU
    > rzekomo zaniżyło odszkodowanie."
    > "Ty masz roszczenia względem polisy OC sprawcy,a nie jego samego."
    >
    > I raptem po tygodniu (chwilę po wrzuceniu przeze mnie cytatu
    > potwierdzającego moje słowa, a nawet idącego jeszcze dalej), dowiadujemy
    > się
    > od Ciebie że:
    >
    > " Brawo. Po 2 tygodniach wreszcie zorientowałeś się, że TU też musi być
    > pozwane."

    >Niesamowite, jakim jestem twardogłowym deklem.

    Zgadza się.
    I do tego bezczelnym do granic możliwości.

    >Pisałem ci cały czas, że
    >podstawowym warunkiem musi być pozwanie na sprawie również TU.

    Nie.
    Pisałeś, że do tego musi być pozwane TU w osobnej sprawie cywilnej.
    Czyli zupełnie co innego niż teraz napisałeś.

    Co zresztą też nie jest prawdą, bo pozwanie TU przez poszkodowanego nie jest
    żadnym warunkiem w tym przypadku.
    Ale żeby to pojąć trzeba wiedzieć co znaczy przypozwanie.

    > Ty się
    >upierałeś, że ci się to uda bez obecności TU.

    Bzdura.
    To że nie zrozumiałeś co się do Ciebie pisze, świadczy tylko na Twoją
    niekorzyść.

    HINT: przypozwanie TU ma się nijak do obecności TU w procesie.

    >Przytocz tutaj ten swój przypadek, gdy ci się to udało zasądzić coś od
    >sprawcy

    Ale po jakiego?
    Bo Ty nie wierzysz w stosowne zapisy kk?
    LOL !!!!!

    Zresztą mówimy teraz o czymś innym, że można pozwać sprawcę w procesie
    karnym, to już do Ciebie dotarło, a tego dotyczyła moja sprawa.
    TU nie miało z tym żadnego związku.