    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <h...@4...com>
    Subject: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Date: Thu, 2 Jun 2011 19:52:31 +0200

    news:hhhfu6d7ss5th1s91ofta6jmh0n5k8ku9n@4ax.com...
    Thu, 2 Jun 2011 17:57:53 +0200, w
    <4de7b303$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie musi.
    > Przynajmniej nie przez poszkodowanego.

    >Musi.

    Jasne.
    A wiesz co znaczy termin "przypozwane"?
    Bo na pewno nie to, co Ty napisałeś.

    > Pewnie zakapujesz znowu za jakieś 2 tyg.

    Tobie to nie grozi, nie rozumiałeś co gadasz miesiąc temu, nie rozumiesz i
    teraz, nie zrozumież też w przyszłości.
    A przynajmniej się do tego nie przyznasz, tylko dalej będziesz głupa palił.

    > Ale taka możliwość zdecydowanie ułatwia sprawę proceduralnie.

    >A nawet w ogóle umożliwia.

    Nie - tylko ułatwia.
    Z wyrokiem sądowym o należnym odszkodowaniu jesteś w znakomitej sytuacji
    względem TU.
    Do tego stopnia niezłej że nawet nie musisz z nimi gadać. ;-)

    > I nie zmieniaj tematu - ostatnio twierdziłeś, że jest to niemożliwe w
    > procesie karnym.

    >Poćwicz

    To nie chodzi o to co ja mam zrobić, tylko co Ty masz zrobić.

    Już się rakiem wycofałeś ze swojego stanowiska sprzed miesiąca, już teraz
    ochoczo trąbisz, że jednak w procesie karnym uzyskanie naprawienia szkody
    jest możliwe.

    Więc dojdziesz i do tego że i w tej sprawie (że poszkodowany nie ma
    obowiązku pozywania TU w procesie karnym) to ja mam rację.

    Tyle że nie spodziewam się, że publicznie się do tego przyznasz.
    Do tego trzeba trochę cywilnej odwagi, kundle jej zazwyczaj nie posiadają.