  • 1. Data: 2013-02-27 19:10:22
    Temat: [NTG] Ratunku! Chcą mnie od Was odciąć :-(
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Mamy stronę firmową i pocztę na home.pl więc i z serwera news na home
    korzystam od lat.
    A tu mi napisali, że wsparcie dla tego rozwiązania zostało zakończone i za
    kilka dni wyciągną zawleczkę ;-).

    Czy tak piękna rzecz jak news to już do lamusa ma być wysłana.
    Może ktoś uznał, że za mało kontroli nad tym jest.

    Co polecacie. Na co powinienem się przełączyć?
    P.G.

  • 2. Data: 2013-02-27 19:14:30
    Temat: Re: [NTG] Ratunku! Chcą mnie od Was odciąć :-(
    Od: Marcin Kulas <h...@k...net>

    Piotr Gałka wrote:
    > Co polecacie. Na co powinienem się przełączyć?

    Zające ćwierkają, że tu jest dobrze:
    <g...@4...net>

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...kropka.net ]
    [ ,,Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]

  • 3. Data: 2013-02-27 19:14:45
    Od: Bezznaczenia <k...@p...com>

    W dniu 2013-02-27 19:10, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    > Może ktoś uznał, że za mało kontroli nad tym jest.
    >
    > Co polecacie. Na co powinienem się przełączyć?

    Nie tyle kontrolowac co słać reklamy !

  • 4. Data: 2013-02-27 20:13:06
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Co polecacie. Na co powinienem się przełączyć?

    news.atman.pl
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2013-02-27 20:35:36
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

> [...]
    > Może ktoś uznał, że za mało kontroli nad tym jest.
    >
    > Co polecacie. Na co powinienem się przełączyć?

    news.eternal-september.org

    Trzeba się bezpłatnie zarejestrować na www.eternal-september.org
    Używam już od ponad pól roku, jak wyłączyli news.onet.pl
    O dziwo, jak wrzesień się skończył, nie przestało działać :)

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 6. Data: 2013-02-27 20:51:07
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Co polecacie. Na co powinienem się przełączyć?

    Daj znać na priv, to założę Ci konto u siebie.

    http://news.chmurka.net/
    gof-news (at) chmurka.net

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

  • 7. Data: 2013-02-27 20:53:35
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    MKi <e...@t...op.pl> wrote:

    > Trzeba się bezpłatnie zarejestrować na www.eternal-september.org
    > Używam już od ponad pól roku, jak wyłączyli news.onet.pl

    Z eternal-semptember posty nie dochodzą na niektóre serwery.

    > O dziwo, jak wrzesień się skończył, nie przestało działać :)

    Geneza nazwy jest ciekawa :)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wieczny_wrzesie%C5%84
    http://en.wikipedia.org/wiki/Eternal_September

  • 8. Data: 2013-02-27 21:13:06
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > A tu mi napisali, że wsparcie dla tego rozwiązania zostało zakończone i
    > za kilka dni wyciągną zawleczkę ;-).

    Moze to pora, by im odpowiedziec, ze zakonczysz wspieranie ich swoimi
    pieniedzmi;-)

    > Może ktoś uznał, że za mało kontroli nad tym jest.

    Najpierw gazete wylaczyli, potem onet. Co prawda dzieki temu troche
    trolli odsialo, ale tez i wielu normalnych userow. Fakt, Usenet to
    jedyny sposob porozumiewania sie bez kontroli, wiec sie to nie podoba
    naszym "demokratom".

    > Co polecacie. Na co powinienem się przełączyć?

    Jakims cudem mi dziala news.tpi.pl, probowalem na zagranicznych, ale
    czesto nie wszystko sciaga.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2013-02-27 21:58:04
    Od: Jawi <t...@p...pl>

> [...]
    > Może ktoś uznał, że za mało kontroli nad tym jest.
    >
    > Co polecacie. Na co powinienem się przełączyć?
    news.neostrada.pl
    działa naprawdę dobrze i podobno dla wszystkich, nie tylko klientów tp

  • 10. Data: 2013-02-27 22:13:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

> [...]

    > Może ktoś uznał, że za mało kontroli nad tym jest.

    > Co polecacie. Na co powinienem się przełączyć?

    Zgłoś sie do Adama Wysockiego. Ale On wpuszcza anonimizery :(

    --
    Best regards,
    RoMan