    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <m...@4...com>
    Subject: Re: Opony na zimę
    Date: Wed, 28 Oct 2020 14:44:44 +0100

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Wed, 28 Oct 2020 10:31:58 +0100, w
    <5f993a8f$0$560$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Jeżeli tor testowy składa się z samych zakrętów, to do przyjęcia.
    >Ale akurat na torach najwięcej jest prostych.

    Akurat na torach to zakretow raczej duzo.
    Na "zwyklej drodze" moze prostych duzo ... ale co ci po tym, skoro
    wylecisz na zakrecie :-)

    >ale zakładając, że połowa -- to już 10%.
    >To mniejsza jest różnica pomiędzy wielosezonówkami a
    >zimowymi/letnimi.

    Mnie tam bardziej ciekawi, jak ten kierowca tor ocenial.
    Zakrety przeciez rozne, trzy przejedziesz szybko, na czwartym
    wylecisz.
    Mial pare probnych okrazen, ktorych ja na drodze nie mam,
    czy opony na tyle dobre, ze pozwalaly dobrac predkosc juz w zakrecie,
    czy jakos wczesniej "wyraznie sygnalizowaly" ze za szybko jedzie,
    czy profilaktycznie zwalnial sporo i tak naprawde oceniamy
    przyczepnosc przy rozpedzaniu po zakretach ...

    J.