    From: John Smith <u...@e...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Podział rynku DSLR w Japonii 2008
    Date: Fri, 02 Jan 2009 09:40:06 +0100

    dominik napisał(a):

    > Ale pełna klatka to nie tylko mega-płytka GO.

    Nikt tu tego nie twierdzi.

    > To także więcej Mpix (sony, nikon, canon) lub mniejsze szumy (nikon).

    To co pod tym względem daje 350D + obiektyw f/2.8 mi wystarcza.
    A więcej nie chce mi się nosić.

    > Do tego przede wszystkim wreszcie świetny wizjer optyczny. I właśnie tego
    ostatniego mi
    > najbardziej trzeba

    I to będzie argument za FF, ale dla mnie dopiero jeśli nie będzie
    powiązane z dużo większą masą i rozmiarami systemów. Już nie wymagam aby
    korpus AF miał wizjer jak manualny Pentax, ale rozmiary już mógłby.

    Ale może wcześniej niż się tego doczekam pojawi się już w cropach
    jeszcze większy EVF o porównywalnej jakości i nieporównanie większej
    funkcjonalności?

    Kiedyś człowiek brał Lejkę, Pentaxa czy Olympusa z jednym obiektywem i
    miał i GO i wizjer i małe i lekkie. W cyfrze jeszcze tego nie ma.

    --
    Mirek