    From: John Smith <u...@e...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Podział rynku DSLR w Japonii 2008
    Date: Fri, 02 Jan 2009 14:40:00 +0100

    dominik napisał(a):

    > Pełna klatka nie musi być ogromna i ciężka. Przykłady analogów dobrze to
    > pokazują. Niestety póki co ze względu na cenę tylko takie są.
    > Najmniejszy i najlżejszy z cyfrowych to chyba właśnie canon 5D.

    Będą mniejsze to pogadamy, na razie przez chwilę się jeszcze na to nie
    zanosi.

    > EVF ciągle są wieki świetlne za większością wizjerów, a tym bardziej za
    > wszystkimi pełnoklatkowymi.

    Co nie znaczy, że to już kres możliwości technologii.
    Patrzyłeś w wizjer Panasonika G1?
    Warto.

    > Leika to inna para kaloszy, bo lustrzanką nie jest.

    Lustrzaność nie ma znaczenia. Istotne jest, że potencjalnie małej
    pełnoklatkowej cyfry nie ma (dużej zresztą też nie ma).

    --
    Mirek