eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPostęp w bateriach. › Re: Postp w bateriach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Postp w bateriach.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <7yvmc1znkvfw$.sugr0a0pbjwc.dlg@40tude.net> <1...@m...org>
    <5f28534b$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <emefrbind8lf$.dlg@myjk.org> <5f286897$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <96tz67oosxkw$.dlg@myjk.org>
    <8...@g...com>
    <lpxn3nw30yqg$.dlg@myjk.org> <5f2e4940$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2fa834$0$555$65785112@news.neostrada.pl> <h...@m...org>
    <5f2ffced$0$17349$65785112@news.neostrada.pl> <z...@m...org>
    <5f3051f4$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <1c0vhs1q240wm$.dlg@myjk.org>
    <5f32e514$0$538$65785112@news.neostrada.pl> <xzo2bekreqlj$.dlg@myjk.org>
    <5...@g...com>
    <53e5nj4ecmkg$.dlg@myjk.org>
    <6...@g...com>
    Date: Thu, 13 Aug 2020 17:59:29 +0200
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 81
    NNTP-Posting-Host: 83.6.193.137
    X-Trace: 1597334369 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 560 83.6.193.137:50241
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 5043
    X-Received-Body-CRC: 3097294568
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682545
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 13 Aug 2020 07:55:06 -0700 (PDT), WS

    > E tam, spalinowe bez wodnego chlodzenia dzialaja ;), sporo motocykli,
    > fiat 126 ;), a EV z przegrzana bateria = wybuch + pozar ;)

    No tak, znowu nie ma to jak wziać malucha do porównania z teslą. Zresztą
    kwestia chłodzenia wyniknęła z zarzutu, że EV płoną częściej. Co nie jest
    prawdą.

    > Na sile wymyslasz kryteria do porownania EV ze spaliniakami, tylko sa
    > one malo istotne dla wiekszosci uzytkownikow ;) za to maja wykazc
    > przewage...

    Skoro są mało istotne, to czemu za wzór bierze się Teslę piekląc się że
    jest droga? Są tańsze EV niż Tesla, od dawna.

    > Halas malo kogo interesuje, to co jest w typowych spaliniakach zadowala
    > wiekszosc, ba, nawet niektorzy montuja "sportowe" tlumiki, zeby bylo
    > glosniej i bardziej basowo ;) Rozwiazan poglasniajacych silniki sporo
    > juz wyprodukowano:

    Oczywiście że interesuje, dlatego pomimo że ludziom takie samochody nie
    potrzebne, to kupują te droższe, lepiej wyciszone. Niektórzy to płacą jak
    za zboże aby mieć komfortowy, czytaj cichy, samochód. I więcej ich jest niż
    oszołomów co sobie wydechy modyfikują. Weź, jako kolejny, otwórz oczy i
    spójrz na ulice.

    > Albo te chlodzenia, ogrzewania postojowe - rowniez malo kogo interesuje,
    > w miescie (krotkie dystanse) uzywanie klimy jest niezdrowe.

    W ogóle życie jest niezdrowe, ale głównie niezdrowe to jest życie bez głowy
    na karku. Tak mało kogo interesuje, że większość w zimie jeszcze przed
    odśnieżaniem odpala silnik żeby się ugrzało. W lato to bez sensu, to
    wsiada, wietrzy oknami, a potem klimą, bo nie ma ALTERNATYWY. I znowu nie
    wie o komforcie ktoś, kto tego nie zakosztował.

    > Jedyne sluszne to wejsc do pojazdu o temp. zewnetrznej, mozna powoli
    > schlodzic i przed dojazdem na miejsce wyrownac temp...

    No to napisz jak wejść do spaliniaka do temperatury zewnętrznej, stojącego
    w słońcu, w którym jest 60 stopni, blacha nagrzana, podobnie plastiki i
    fotele. Wietrzenie wymieni tylko powietrze, ale reszta będzie grzać nadal.
    To jest zdrowsze niż rozsądnie używana klima? Chyba tylko jak ktoś tympy
    ignorant.

    > Na poludniu Eu, czy tez Maroko praktycznie wszyscy
    > maja wylaczone klimy i otwarte szyby...

    Ty uważaj na nisko latające kwantyfikatory. Ergo, kłamiesz.

    > tylko turysci jezdza wyzamykani z klima...

    I co, i żyją.

    > Jak ktos
    > bardzo potrzebuje miec cieplo w zimie i ma gniazdko w garazyu, to mozna
    > taniej niz webasto zalozyc elektryczna grzalke oleju, plynu chlodzacego
    > i uruchamiac zdalnie z "inteligentnego" gniazda, lub timer... wtedy
    > grzac zaczyna praktycznie po ruszeniu...

    Czyli sytuacja jak wyżej, z nawiewów zaczyna lecieć ciepło, ale zajebiście
    komfortowo wsiada się do samochodu w którym wszystko ma temperaturę -10sC.
    E... idź, idź.

    > nie potrzeba EV do tego, tylko
    > praktycznie nikomu nie jest to potrzebne.

    Po raz kolejny, pokaż mi spaliniaka co zdalnie może chłodzić kabinę bedąc
    podpiętym do druta. Ludzie tego nie mieli i nie mają, to tego "nie
    potrzebują". Większość bez klimy też się obywa, dopóki jej nie zainstaluje
    i nie zobaczy ile mniej męczarni wtedy jest.

    > Majac EV tez bym nie marnowal pradu na grzanie/chlodzenie...

    Aha, czyli spaliniak z grzałką może być podpięty do druta, a EV to już
    marnuje, bo przecież nie może być podpięty do druta w czasie
    grzania/chłodzenia.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: