  • Data: 2010-02-20 17:34:48
    Temat: Re: Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond
    Od: "085" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4b7fef69$1@news.home.net.pl...

    > Niestety drogowe odmóżdżenie postępuje, co doskonale widać na tej grupie.
    > Niedługo wrócimy to gościa z flagą idącego przed każdym autem, w imię
    > bezpieczeństwa oczywiście.

    Tak, to jest odmozdzenie. Jezdze niemalo, a to wlasnie "bezpieczne" rondo
    Staroleka jest czesto widownia kolizji. W tyl mi paniusia wjechala tam
    wlasnie...

    - prosze pani, czy pani mnie nie widziala ?
    - ja nie patrzylam na pana, mi sie zielone zapalilo*

    * - zielone na sygnalizatorze zjazdowym ze srodka ronda.

    Swoja droga nie dziwie sie paniusi, bo tam skad ona ruszala, czeka sie na
    zjazd dokladnie 3 min 10 sek - nawet jak na rondo nikt nie wjezdza - bo
    sygnalizator wjazdowy podaje sygnal stoj. I tak przez kilka cykli, do
    zajepania.

    p, zul