  • Data: 2010-02-21 15:24:54
    Temat: Re: Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hlqqgg$kt3$1@news.onet.pl...

    > Zleją.
    > Jak im napisałem rok temu mój komentarz do zmian na Szczepankowie, po
    > których korek robi się na krajowej drodze, zamiast na osiedlowych
    > uliczkach to nawet nie byli łaskawi odpowiedzieć.

    http://www.zdm.poznan.pl/about.php?site=kontakt

    Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu informuje, że udziela odpowiedzi na
    korespondencje otrzymywaną pocztą elektroniczną, która spełnia wymogi
    określone w art.63 par 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku, kodeksu
    postępowania administracyjnego. Oznacza to, że treść kierowanej
    korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazaną osobę (imię i nazwisko)
    od której pochodzą, jej adres (kod pocztowy,miejscowość, ulica i nr domu) i
    żądania (przedmiot sprawy). Jeżeli w korespondencji nie wskazano adresu
    wnoszącego, podanie pozostawia się bez rozpatrzenia.

    Moze nie spelniles wymogow formalnych. Odpowiedz MUSISZ otrzymac, jesli nie
    pomaga, to warto napisac do jakiegos dziennikarza, ktory zajmuje sie tego
    typu sprawami. Co nie zmienia faktu, ze prawdopodobnie napisza Ci, iz
    pracowali nad tym wybitni inzynierzy ruchu a Ty gowno sie znasz. :)

    --
    Picasso