  • Data: 2010-02-21 12:28:17
    Temat: Re: Poznań- czerwone ?wiatła na zjazdach z rond
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Z tym ze mogli miec jakies zalozenia ze w tym miejscu ma sie tworzyc
    > korek zeby dalej go nie bylo, albo jak piszesz - lekki sniezek i sie
    > tworza, ale oni projektuja swiatla na caly rok ..

    załozenie jest takie, ze zrobili tam swiatła, bo wczesniej czesto
    dochodziło do kolizji (ciezko było wyjechac ze sw. Jerzego w lewo w Drogę
    Dębinska. Dalej w szczycie i tak tworza sie większe lub mniejsze korki.

    To, ze projektją swiatła na cały rok jest jasne. Ale tam sa tzw.
    inteligentne swiatła z wykrywaniem itp. Moze warto byłoby je
    przeprogramowac na taka ewentualnosc albo zwyczajnie wylaczyc co jakies
    czas na pare minut - korek rozładowałby sie w 3 minuty. Zwłaszcza, jezeli
    maja kilka zgłoszen, ze cos jest nie tak, wysyłaja tam ekipa itd.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu