  • Data: 2010-02-21 01:31:18
    Temat: Re: Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hlopsi$d6l$1@news.onet.pl...

    > Pretekstem jest ponoć fakt, iż niektóre osły nie potrafią zjechać z
    > ronda i doprowadzają do wypadków z wjeżdżającymi na rodno, którzy
    > dostali zielone światło.

    Dyzurny patrol na rondzie i eliminacja punktami starych kalkierow ktorzy
    powinni siedziec przed tv i "Na wspolnej" czy "M jak milosc"ogladac... Ale
    to juz norma, ze likwiduje sie skutki nie przyczyne...

    BTW w zeszlym roku, w taki wlasnie sposob, jeden taki dziadek (cirka 80 lat)
    auto mi tak przetracil (to znaczy ja jego Uno przetracilem), ze na zlom
    poszlo...
    ... na szczescie bez zawalow i wylewow sie obeszlo...

    BTW2 obywatel jestes, zawsze mozesz slac listy do odpowiednich sluzb lub
    uderzyc do komendanta jak Motylinski!

    --
    Picasso