    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przełącznik, układ sterujący czterema kanałami
    Date: Wed, 16 Nov 2022 22:20:52 +0100

    W dniu 2022-11-16 o 20:11, PeJot pisze:

    > Wyrzeźbić solidny-ładny dekiel na puszkę z kawałka tworzywa lub laminatu
    > a w deklu otwory pod 4 wyłączniki kołyskowe, albo 2 podwójne, np.:
    >
    > https://www.tim.pl/przelacznik-kolyskowy-wl-wyl-2-ob
    wodowy-czerwony-napis-0-i-6a-250v-tes-43?gclid=EAIaI
    QobChMI9qGyibOz-wIVawWiAx37eAmzEAsYBCABEgLslvD_BwE

    To byłoby najlepsze rozwiązanie, gdyby nie to, że osoba słabo widzi i ma
    problemy ruchowe i czuciowe.

    Ale kupię takie, zrobię atrapę do testów i zobaczymy, czy da radę
    przełączać. Z pilotem do TV jakoś sobie radzi, chociaż czasem po
    którejś-tam próbie.

    Na słabowidzenie mogę dorzucić świecące kontrolki, to wtedy ewentualnie
    będzie widzieć, że coś zostało nie wyłączone i wyłączy, żeby koty albo
    skaczące krzaczory nie włączały niepotrzebnie światła.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam