  • Data: 2020-10-16 19:03:47
    Temat: Re: Ryzen 7 1700 + ECC RAM
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Oct 2020 12:33:43 +0100
    doszła do mnie wiadomość <rmc0eo$9bt$1$pioruns@news.chmurka.net>
    od pioruns <w...@w...com> :

    >Każdy producent inaczej pokazuje Error Rates. Niektóre dyski nie
    >pokazują tu nic, zero, a niektóre miliony korekcji, bo każdy kontroler
    >co innego uznaje jako "błąd".

    To pole może być połączeniem dwóch wartości, całkowita ilość pozycjonowań/całkowita
    ilość
    błędów pozycjonowania(w Seagate chyba tak jest), to samo może dotyczyć parametru Raw
    Error Rate i innych(całkowita ilość odczytów/całkowita ilość błędnych odczytów lub
    całkowita ilość odczytów/ilość błędnych odczytów od włączenia zasilania dysku, czyli
    po
    włączeniu zerowana była ilość błędów).
    W dokumentacji gdzieś to mieli, kiedyś była osiągalna na ich stronie www.