  • 41. Data: 2023-02-04 19:09:32
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2023 o 13:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > A w sumie to co Ci przeszkadza w kurwach?

    W sumie nic - nikomu nie zabraniam ani nie nakazuję być kurwą. Po prostu
    ja nie chce być kurwą i tyle - moje prawo. Choć nigdy kurwą nie byłem,
    więc kto wie - może by mi się spodobało;P

    Natomiast fanboje elektryków są jak kurwy, które brak entuzjazmu innych
    do zostania kurwami nazywają hejtem i mówią że hejterzy dlatego nie są
    zachwyceni kurewstwem bo sami kurwami nie są i nie wiedzą jakie to
    wspaniałe:P A poza tym ich nie stać i dorabiają teorię:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2023-02-04 19:12:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2023 o 10:33, io pisze:

    > Spalinówki śmierdzą.

    Te co śmierdzą po prostu nie powinny przejść przeglądu - reszta raczej
    nie śmierdzi a sprawnego LPG to nawet nie wyczujesz na zapach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 43. Data: 2023-02-04 21:25:55
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    W dniu 04.02.2023 o 18:53, Shrek pisze:

    > Tak tak - a był w tej bajce smok?

    Byłem ja, był smród i to wystarczy. Może wyczulony jestem na zapach
    spalin, a może w imię walki o samochody spalinowe, nie jestem jeszcze
    gotowy na takie poświecenia.
    Ale rozumiem też, że gdyby wszyszy mieli Euro6 to byłoby lepiej.

    > Bo jak wiadomo w mroźne dni smrodzą bardziej dizle a nie ludziki palące
    > w piecach.

    Rozróżniam smród z pieca od smrodu z rury wydechowej. Kilka lat temu
    faktycznie nie dało się w zimę wieczorem przewietrzyć mieszkania.
    Obecnie sytuacja wygląda o wiele lepiej i przez ostatnie 2-3 lata nie
    było z tym problemu. Choć w okolicy same bloki, skupisko domków jest
    kawałek dalej...
    Poza tym - jak już wszyscy wymienią te piecie, to Wam się argument
    skończy. :)

    > A konkretnie o technologii, która dla większości posiada wady będące
    > dilbrejkerem. A jej fanatycy nazywają tą większość hejterami i chcą ich
    > uszczęśliwiać na siłę.

    To fakt. Jeżeli technologia aut elektrycznych zmieni się tak, jak
    zmieniła się na przestrzeni dziesięcioleci technologia silników
    spalinowych, to nie ma ona sensu. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 44. Data: 2023-02-04 21:26:07
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    W dniu 04.02.2023 o 07:28, _Master_ pisze:

    > Trzeba się temu przeciwstawiać SIŁOM I GODNOŚCIOM OSOBISTOM! ;-)

    To je to! Trzeba więcej biadolić na grupie, a nuż niejaki Schwab
    zabłądzi w Internecie i trafi tutaj, poczyta i wycofa się z czwartej
    rewolucji przemysłowej... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 45. Data: 2023-02-04 21:31:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2023 o 21:25, Dykus pisze:

    > Byłem ja, był smród i to wystarczy.

    Z tego wynika, że to ty śmierdziałeś:P

    > Rozróżniam smród z pieca od smrodu z rury wydechowej.

    Więc czemu jak zimno to z rury ci bardziej śmierdzi?

    > Poza tym - jak już wszyscy wymienią te piecie, to Wam się argument
    > skończy. :)

    Albo smog. Jak to było że w pandemię było pusto a rekodry na czerowno
    były? Jak to było że jeden z absolutnych rekordów wypadał akurat w
    trzech króli, gdzie na ulicach samochodów ze świecą szukać?

    > To fakt. Jeżeli technologia aut elektrycznych zmieni się tak, jak
    > zmieniła się na przestrzeni dziesięcioleci technologia silników
    > spalinowych, to nie ma ona sensu. :)

    Jak się zmieni tak, że da się zatankować na następne 500km w pięć minut
    z płaceniem to będzie o czym rozmawiać. Na razie nie ma.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 46. Data: 2023-02-04 21:36:31
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    W dniu 04.02.2023 o 15:14, _Master_ pisze:

    > Jaja sobie robisz?
    >
    > Samochody powodują kilkanaście procent SMOGU
    > z tyhc kilkanastu znowu ułamek (poczytaj sobie) wydobywa się z RURY.

    Pisałem akurat o smrodzie, a ten to z rury, nie z opon, klocków czy
    kurzu. Czy zmuszenie wszystkich do wymiany samochodów na Euro6 jest
    rozwiązaniem?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 47. Data: 2023-02-04 22:09:38
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    W dniu 04.02.2023 o 21:31, Shrek pisze:

    > Więc czemu jak zimno to z rury ci bardziej śmierdzi?

    Absolutnie nie. Byłem na osiedlu, gdzie wręcz z GPSem trzeba chodzić,
    aby trafić. Chore. Ale w moje okolicy śmierdzących pieców już nie ma.

    > Jak się zmieni tak, że da się zatankować na następne 500km w pięć minut
    > z płaceniem to będzie o czym rozmawiać. Na razie nie ma.

    Jeżeli ma to być pojazd uniwersalny to tak. Na codzienne pobliskie
    dojazdy do pracy - nie ma takiej potrzeby.
    Przez ostatnie dziesięciolecia technologia samochodów spalinowych
    niewiele się zmieniła (choć początki to 1860-1900). Jeżeli w tym tempie
    będzie rozwijać się elektryczna, to już po nas. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 48. Data: 2023-02-04 22:51:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 04.02.2023 o 21:26, Dykus pisze:

    > To je to! Trzeba więcej biadolić na grupie, a nuż niejaki Schwab
    > zabłądzi w Internecie i trafi tutaj, poczyta i wycofa się z czwartej
    > rewolucji przemysłowej... :)

    Można też biadolić na grupie, że spaliny śmierdzą i szkodzą, a na bank
    niejaki Schwab w trosce o zdrowie milionów ludzi przestanie "wozić" dupę
    samolotem i przerzuci się na rower.

  • 49. Data: 2023-02-05 00:55:21
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 04.02.2023 18:53, Shrek wrote:
    [...]
    > Bo jak wiadomo w mroźne dni smrodzą bardziej dizle a nie ludziki palące
    > w piecach.
    No tak. Czy to w mroźne, czy w ciepłe - to smród z klekotów, a nie z
    kopciuchów nos urywa. I nie mam na myśli PRL-owskich ciężarówek, tylko,
    wydawałoby się że kurwa współczesne, osobówki.

    Stacje kontroli pojazdów powinny w końcu wziąć się do roboty i
    eliminować to dizlowskie gówno - w końcu podobno mają taki obowiązek. A
    tymczasem na SKP, na którą jeżdżę od ćwierć wieku, nie skontrolowano mi
    spalin ani razu. Ale to może dlatego, że ja tam zawsze czystymi
    benzynkami jeżdżę. :-)

  • 50. Data: 2023-02-05 06:49:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-02-2023 o 22:09, Dykus pisze:

    > Jeżeli ma to być pojazd uniwersalny to tak.

    Zatankowanie realnie też nie trwa 5 minut.
    Pytanie czy lepiej poświęcić dodatkowe 10 minut co 2-3 h, raz na rok,
    czy jednak chodzi o to żeby mieć powód do hejtowania.