  • Data: 2023-03-06 00:57:15
    Temat: Re: Skąd skrapla się woda w kompresorze powietrza?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-03-05, Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:

    > Tak... jak jestem na działce i go włączam. Raz na miesiąc może. Stąd
    > pomysł z odprężaniem układu, jak go nie używam.

    Jak tak sporadycznie, i (drugi warunek) niewielkie objetości to poszukaj
    np. na Allegro pod "sito molekularne". Dowolne w zakresie 3A do 5A
    powinny się nadać. Najlepiej wypełnic tym jakąś rurę na wlocie
    kompresora, gdzie objętość tej rury będzie nie mniejsza niż przewidywana
    objętość pobranego z zewnątrz powietrza powiedzmy w ciągu kilku godzin
    - to są procesy dyfuzyjne i sito musi miec trochę czesu aby tę wodę
    wyłapać. Takie sito jest regenerowalne poprzez ogrzanie go, zwykle >200C.

    --
    Marcin