  • Data: 2023-04-24 20:23:14
    Temat: Re: Spawanie dla początkującego.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Apr 2023 19:25:41 +0200, nadir wrote:

    > Aż taki bogaty to ja nie jestem.
    > No między spawarką a warsztatem, to jednak niewielki, ale rozstrzał jest.;)

    > Samochody to będą nadal, tylko bardziej elektryczne.

    Ale naprawianie moze byc coraz bardziej niemozliwe, tzn
    "tylko w ASO".
    Chociaz ... luzy w zawieszeniu zawsze trzeba bedzie naprawiac :-)

    Spawarka moze ci się przydać, syn może się czegoś nauczy, a może się
    dowie, że to zawód nie dla niego - też zysk.

    Tylko jaka spawarka - oto jest pytanie.

    jak tak patrzę
    https://mrowka-sklepdt.pl/majsterkowanie-narzedzia-b
    hp/spawarka-inwertorowa-mma-tig-lcd-330a-majster

    To az sam mam ochote kupic ... ale przeciez to nie moze byc dobre :-)
    Poszukac na allegro w podobnej cenie czegos przemysłowej klasy?

    Czy jednak nową klasy powyzszej - zanim sie syn nauczy, to spawarka
    sie popsuje i zwrot gotówki :-)
    A jak sie nie popsuje ... to dobra spawarka :-)

    tylko czy nie jakis migomat?
    https://www.youtube.com/watch?v=Mi8JWphNwk8

    konstrukcje chce spawać, czy blachy cienkie?

    J.