  • Data: 2022-09-11 19:22:36
    Temat: Re: Środek do zabezpieczenia gwintów przed odkręceniem
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, 11 September 2022 at 14:28:01 UTC+2, Robert Tomasik wrote:
    > O tym nie wiedziałem. Będę musiał uważać.

    Te preparaty nie mają uniemożliwiać demontażu, one mają zabezpieczyć przed
    samoczynnym odkręceniem w warunkach zmiennych obciążeń. Nawet jak się dana
    śruba/wkręt rozgrzeje, to przecież sama się nie wykręci. Wciąż potrzebuje dużego
    momentu do ruszenia. To z grubsza działa tak jak pakuły w połączeniach
    hydraulicznych. Nie widziałem żeby komuś żeberka się powykręcały z kaloryfera, a
    wibracje w różnych instalacjach widziałem duże.