  • Data: 2022-09-11 21:16:44
    Temat: Re: Środek do zabezpieczenia gwintów przed odkręceniem
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 11 Sep 2022 00:02:32 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:
    > Pewnie różne to firmy robią, ale ja używam LOCTITE. Tu jest taki:
    > https://www.woronko-kleje.pl/LOCTITE-243---50ml-klej
    -do-zabezpieczania-polaczen-gwintowych-srednio-demon
    towalny-niebieski_p802.htm

    No dobra ale to co proponujesz to ja znam, działa to na zasadzie:
    smarujesz śrubę, skręcasz, środek wiąże. A ja pytam o środek, który
    posmarujesz śrubę, powstanie na niej powłoka, która wyschnie.
    Następnie np. po roku można wkręcić taką śrubę i ta powłoka zrobi
    swoje.
    Kupując śruby (części zamienne) czasami właśnie są zabezpieczone taką
    już wyschnięta powłoką.
    Czy ten środek co proponujesz też może być użyty "na później"? Czy
    wymaga od razu skręcenia zabezpieczanych tą metodą elementów?

    --
    Marek