eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaTermitowe spawanie szyn w torze bezstykowym › Re: Termitowe spawanie szyn w torze bezstykowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!178.20.174.21
    3.MISMATCH!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!news-out.netnews.com!news.
    alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 5 Dec 2021 10:11:36 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.3.2
    Subject: Re: Termitowe spawanie szyn w torze bezstykowym
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <BfyqJ.274940$yAUb.250066@fx13.ams1>
    <b...@g...com>
    <61ab4a7a$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <irTqJ.721868$M6Ub.291886@fx10.ams1>
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    In-Reply-To: <irTqJ.721868$M6Ub.291886@fx10.ams1>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <61ac8249$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.212.222
    X-Trace: 1638695497 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 555 83.28.212.222:35883
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2665
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:46627
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-12-05 o 01:09, Marcin Debowski pisze:
    > On 2021-12-04, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    >> W dniu 04.12.2021 o 03:06, Zenek Kapelinder pisze:
    >>> To wyobraź sobie, jeśli masz odpowiednią podstawową wiedzę o
    >>> spawaniu, ile pierdolenia by było jak by zamiast łączenia szyn jak na
    >>> filmie trzeba by je pospawać.
    >>
    >> W ogóle sobie nie wyobrażam pospawania tak grubego elementu, który
    >> zresztą jest narażony na zmęczenie przecież, bo jak jedzie pociąg, to
    >> pod każdym kołem zmienia się obciążenie w te i we wte w połowie miedzy
    >
    > Nie sądzę aby to było aż TAKIE technologiczne wyzwanie, ale skoro
    > termitowe spawanie jest nadal w powszechnym użyciu to najwyraźniej jest
    > to najbardziej optymalny sposób.
    >
    > Tu jest krótkie opracowanie:
    > https://repozytorium.biblos.pk.edu.pl/redo/resources
    /33407/file/suwFiles/WielgoszR_LaczenieBezstykowych.
    pdf
    >
    > Wzgl. ww. w obrębie spoiny po-termitowej jest twardziej.
    >
    >> kołami. Myślę, ze z tego powodu wcześniej to skręcano.
    >
    > Szybciej, łatwiej, zapewne mniejsze problemy wynikające z
    > rozszerzalności termiczną. Natomiast poza problemami z ewentualnym
    > komfortem, coś mi się kojarzy, że takie przerwy przekładają się na
    > całkiem wymierne straty w taborze.
    >
    Nie wszyscy sobie radzą z prawidłowym układaniem torów.
    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/cdn-zdjecie-y
    xn06n-falujace-tory-przy-stacji-ursus-niedzwiadek-62
    7724/817471eb-be13-44b4-9de6-a0565d91fbeb_1.jpg

    WM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: