  • Data: 2020-11-05 08:03:14
    Temat: Re: Ukrycie telefonu w powerbanku?
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-05 o 07:37, ydziO pisze:

    > Nie wiem czy jest sens dlaej to ciagnąć. Ja Ci napiszę jak sobie
    > przykładowo poradzić z problemami opisanymi powyżej, Ty znajdziesz kolejne
    > przeszkody. I tak będzie w kółko.
    > Ale na szybko. Operatorzy udzielą informacji po tym jak zgłosi się
    > przestępstwo poprzez oszustwo.

    Policji lub prokuraturze, organizatorowi turnieju nie.

    > Kupioną kartę na słupa też namierzysz drogą eliminacji tych co są
    > zarejestrowani. W połączeniu z coraz bardziej wszech obecnym monitoringiem
    > staje się to proste.

    Jakim cudem? W jednej kieszeni mam komórkę z kartą na umowę
    a w drugiej z lewym prepaidem. Drogę eliminacji mnie nie namierzysz.

    > Ja widzę spore możliwości znalezienia i wytropienia. Oczywiście, jak
    > piszesz, ostatecznie może się nie udać, ale możliwości są i to spore. Więc
    > moim zdaniem się da.

    A moim jedyna szansa złapanie w momencie korzystania z telefonu.
    Tyle że monitoring w toalecie jest nielegalny. :)
    Więc co najwyżej obserwujesz i czekasz na błąd oszusta.
    Jak nie popełni to nic mu nie zrobisz.