    From: wm <...@w...pn>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Wywłaszczenie....
    Date: Tue, 12 Apr 2011 11:32:12 +0200

    Type zmarnowanych roboczogodzin by można było wpisać adres i dowiedzieć
    się, że w twojej okolicy jest szansa na internet od następujących
    prowiderów. Bez żadnej pewności, że do mojego, konkretnego domu
    którykolwiek może dostarczyć cokolwiek.

    Ale rzeczywiście może nadchodzi czas, że rząd będzie zbierał informacje
    i tworzył strony gdzie będę mógł się dowiedzieć czy są w okolicy myjnie
    samochodowe, magle parowe i panienki.
    W przypadku magli parowych postuluję by by zbierać informacje o
    prędkości obracania się wału magla. W myjniach informację o wielkości
    gąbek i szmat używanych do mycia. W przypadku panienek nie mam zdania...