  • Data: 2021-11-21 13:29:03
    Temat: Re: Wzmacnianie sygnału GSM
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.11.2021 12:12, Astralny Rębajło wrote:

    > Teraz się pochwal jak połączyłeś antenę z telefonem.

    Nie łączyłem. Ma to robić za repeater gsm dla wszystkich domowników,
    antena kierunkowa na zewnątrz plus dookólna wewnątrz. Na tą chwilę
    całkowicie pasywnie, anteny połączone ze sobą 10-metrowym kablem.
    Chyba bym palca dał sobie uciąć, że widziałem taki zestaw gdy robiłem
    usługi na SKOKach - na zewnątrz coś mniejszego niż ATK20, ale kompletnie
    nie pamiętam co było w środku. Ewidentnie ATK20 robi robotę, bo przy
    przyłożeniu telefonu do anteny wewnętrznej sygnał jest dużo lepszy.
    Niestety tylko przy przyłożeniu. Nie wiem czy jest sens kombinować z
    innymi antenami - za jakąkolwiek antenę tutaj dam od ?10 (funtów) wzwyż,
    za chiński repeater aktywny ze 30-40 funtów.

    Lukasz

    Lukasz