    From: Paweł <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: cyfrowa obróbka sygnału
    Date: Mon, 10 Aug 2009 07:38:39 +0200

    > Dla 2000 czy dla 2048?? :)... Bo to mała różnica, algorytm FFT jest
    > optymalny dla ilości próbek równych 2^k ;)

    Dla mojego algorytmu jest to bez znaczenia. Szuka się największego
    prążka a nie dokładnej amplitudy. Dla obliczenia amplitudy trzeba
    wykonać jeszcze dzielenie przez ilość próbek. Dla 2048 można zastąpić je
    przesunięciem co jest szybsze.

    ... Swoją drogą - nie
    > implementowałem takiego FFT nigdy.. ale wydaje mi się, że ARM powinien
    > sobie z tym poradzić ;)... na ile go puszczasz?? 60MHz, 70?? i z jakiej
    > biblioteki FFT korzystasz?? czy proc robi coś w tle, czy może 100%
    > swoich możliwości przekazać na te obliczenia??

    FFT sam sobie napisałem w ASM. W praktyce dla 50MHz ARMa w czasie
    1/16000 sek. (co tyle są pobierane próbki z ADC) można wykonać
    obliczenia tylko dla 40-50 częstotliwości.

    Paweł