-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <omi4om$29i$1@node2.news.atman.pl> <omi7pe$idt$1@mx1.internetia.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<omj9g8$anf$1@dont-email.me> <omkl8q$5k2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<omkp98$gob$1@node2.news.atman.pl> <on1nf4$7f7$1@dont-email.me>
<on1r1l$hi1$1@node2.news.atman.pl> <on22h4$cjd$1@dont-email.me>
<on2583$ada$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <on2583$ada$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
Date: Wed, 16 Aug 2017 21:54:05 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 23
Message-ID: <5994a2df$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1502913247 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 661 82.143.187.50:62624
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 42535955
X-Received-Bytes: 2198
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:722135
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Mirek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:on2583$ada$...@n...news.atman.pl...
On 16.08.2017 20:22, Pszemol wrote:
>> np w tym Passacie cylinder 1 i 6 odpalają w tym samym czasie...
>
>> No chyba że nie odpalają w tym samym czasie bo jeden jest w suwie
>> sprężania
>> a drugi w suwie wydechu :-) Chyba sam się przekonałem że błądzę
>> :-))))
>
>Rzędowy 6-tka to się zgadza - kiedy jeden odpala drugi akurat kończy
>wydech / zasysa, ale V6?
>www.youtube.com/watch?v=u3XSfVPFM74
To samo, iskra co dwa obroty, jak w jednym trzeba zaplonu, to w jakims
innym akurat sie konczy wydech.
Jedynie silniki o nieparzystej liczbie cylindrow tak nie maja. Tzn o
4-ro suwach mowie, dwusuwy inna bajka.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.08.17 23:07 Pszemol
- 17.08.17 12:56 HF5BS
- 17.08.17 13:01 HF5BS
- 17.08.17 15:46 Pszemol
- 17.08.17 15:51 Pszemol
- 17.08.17 16:13 HF5BS
- 17.08.17 18:08 Pszemol
- 17.08.17 19:58 Janusz
- 17.08.17 20:33 HF5BS
- 17.08.17 21:52 Pszemol
- 17.08.17 22:02 J.F.
- 17.08.17 22:13 Mirek
- 17.08.17 22:21 Robert Wańkowski
- 17.08.17 23:30 Marek
- 18.08.17 00:38 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Thunderbird i dysk...
- opornosc falowa
- Bateria 9V 6F22, alkaliczna v cynkowa, samorozładowanie, bateria wysokiej trwałości do miernika
- Tani zakup z ali?
- w czasach LED komary mają ciężko
- walizka z kodami
- Rejestrator temperatur - termopara, siec
- Router LTE z możliwością zmian MTU
- Fajny film widziałem...
- Jaka ładowarka sieciowa do Iphona?
- Taśma izolacyjna do prac elektrycznych
- Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=