  • Data: 2009-08-06 12:03:24
    Temat: Re: konstrukcja prądnicy - jak?
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cewki na rdzeniach, zamkniety uklad magnetyczny, minimalizacja
    > szczelin, rdzenie z blach, zachowanie przekrojow rdzenia.
    >
    > Hm, licze, licze, i wydaje mi sie ze nie ma szans na podane przez
    > autora napiecie ..

    Ale co liczysz!?
    sam chcialem sobie nawinąć prądniczkę ale nie wiem z której strony zacząć.
    Pewnie zaczynac mozna od zakladanej mocy lub wymiarow.
    ale brakuje mi informacji jak dobierac drut. Czy do maksymalnego prądu? Ale
    majac xfazowa to mozna sobie dobrac drut cienszy. I takiego rodzaju mam watpliwosci.

    jest gdzies miejsce gdzie opisane sa sciezki projektowania pradnic?

    --
    Lukasz Sczygiel