eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikasilnik indukcyjny i kompensacja Q › Re: silnik indukcyjny i kompensacja Q
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin3
    !goblin.stu.neva.ru!sewer!alphared!news.uzoreto.com!news.dns-netz.com!news.free
    dyn.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!50.7.236.114.MISMATCH!news-
    out.netnews.com!newsin.alt.net!fdcspool1.netnews.com!fdc2.netnews.com!news-out.
    netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.
    xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!new
    sfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!
    news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: ...@e...com
    Subject: Re: silnik indukcyjny i kompensacja Q
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <6068c2e6$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <606966ce$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <6069ae3c$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    <6069b633$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    From: m <...@e...com>
    Date: Mon, 5 Apr 2021 13:39:07 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <6069b633$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 13
    Message-ID: <606af6d8$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.89.30
    X-Trace: 1617622744 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 23913 83.4.89.30:49695
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1696
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:763719
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04.04.2021 o 14:50, KIKI pisze:
    > .. aa i jeszcze pytanie... czy silnik schowany za falownikiem też
    > powinien być wstępnie skompensowany? Mam też takie motory 1-2kW i za
    > falownikiem dają pojemnościową od -200 do -300 VAr ale same silniki nie
    > mają kondensatorów. Są po prostu podłączone kablem silnikowym, tym w
    > oplocie.
    >
    > Tamten jeden silnik mam bez falownika.
    >
    Nie. tym zajmuje się falownik. W instrukcji wszystkich falowników jakie
    miałem w ręku wyraźnie zabraniali montować kondensatory do silników.

    Michal

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: