  • Data: 2020-06-03 14:34:48
    Temat: Re: stal "premium"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:591491d5-c974-48a5-a592-2bb9b13d9781@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 3 czerwca 2020 00:53:58 UTC+8 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    9-steel-bar_62368958827.html

    >To co znalazłeś to jest 410-tka, tylko ktoś wpisał ZDP 189 w tytuł
    >żeby wyszukiwarka mu napędzała nieświadomych klientów.

    Tyle to ja wiem, podaje jako przyklad ze odeslanie do alibaby nic nie
    dalo :-P

    >Wniosek z tego taki że to jest nisza, dana stal jest do niczego, ale
    >się drogo sprzedaje w ilościach żadnych.

    I z grubsza taki mialem wniosek po guglaniu w mojej bance
    informacyjnej.

    Z jednym zastrzezeniem - nie wiem czy ta stal jest do niczego. Nie
    znam

    Chyba, ze miales na mysli nie jakosc, ale przeznaczenie ... to sie nie
    zgodze - to jest stal do drogich noży recznych, tak podpowiada moja
    banka informacyjna :-)

    J.