-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Przembo" <x...@x...xx>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradĽcie
Date: Sat, 2 Jan 2010 15:21:09 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 49
Message-ID: <hhnkkp$4g8$1@news.onet.pl>
References: <hhgbli$bbs$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hhgb7t$p1l$1@inews.gazeta.pl>
<hhgdbd$c5m$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hhgd7r$3lb$1@inews.gazeta.pl>
<hhggqi$2pm$1@news.onet.pl> <hhgjun$a6h$1@news.onet.pl>
<4...@n...home.net.pl> <hhig2a$p8j$1@inews.gazeta.pl>
<hhl93b$etb$1@inews.gazeta.pl> <hhn68f$o3r$1@inews.gazeta.pl>
<hhnctt$ing$1@inews.gazeta.pl> <hhnhh0$sdm$1@news.onet.pl>
<hhnib9$99p$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: host-62-122-113-8.ip.attu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1262441945 4616 62.122.113.8 (2 Jan 2010 14:19:05 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Jan 2010 14:19:05 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
X-Antivirus: avast! (VPS 100102-0, 2010-01-02), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2243466
[ ukryj nagłówki ]*Jurand* napisal(a) w news:hhnib9$99p$1@inews.gazeta.pl:
>> Co do oporow wewnetrznych silnika masz niewatpliwie racje, co do masy
>> pojazdu przwaznie tez. Pomijasz jednak istotny aspekt, inaczej operuje
>> sie gazem pojazdem o slabym silniku, a inaczej mocnym.
>> Pod jakim katem analizujemy spalanie? Pod katem minimalnego mozliwego,
>> czy moze bardziej interesuje nas jednakowa dynamika jazdy.
> Przecież było napisane - "Pojeździj kiedyś mocniejszym silnikiem o
> większej pojemności w tym samym tempie co tą swoją motorynką".
> Czyli jeździmy mocniejszym autem w tempie słabszego.
Nie do konca zrozumiales moje intencje. Ja wiem pod jakim katem mamy to
porownac... Ale po ostatnim zdaniu w tej czesci widze ze dalej piszesz o
oszczednej jezdzie slabszym, a co za tym idzie _minimalne_ spalanie malego
silnika!
Ja sadze ze Kubie chodzilo o jazde slabym w tempie mocniejszego.
>>> Porównaj sobie spalanie BMW 316i i BMW 328i. Albo Alfy Romeo 156 1.6 i
>>> Alfy Romeo 2.5 V6. Albo Audi A6 1.9 TDI i Audi A6 3.0 TDI. To masz
>>> takie różnice w mocach, o jakich mówiłe?.
>> 525 spala 14,5-15,5l LPG w 3city, glownie Gdansk w godzinach 8 i 16.
>> Inne auto o mocy 75KM zadowalalo sie od 12 do 16 l LPG (srednio
>> wychodzilo mi 15l ) i nizej nie chcial przy zachowaniu akceptowalnego
>> tepma jazdy. Uprzedzajac pytanie zepsuty chyba nie byl bo w rekach
>> innego kierowcy spalal mniej. W tej slabiznie pedal gazu trzeba bylo
>> wciskac gleboko by jakos jechac. W mocnym wystarczy delikatnie
>> operowac pedalem gazu by miec ta sama dynamike stad i spalanie podobne.
> Uwielbiam takie posty ;)
Prosze bardzo.
> 525 spaliło 14/15 litrów, a inne auto o mocy 75KM - 12-16. Ty, to Ty
> chyba masz jakiś problem z dwupołożeniowym pedałem gazu w słabszym
> samochodzie, albo 525 było Twoje prywatne, a to słabsze auto to jakaś
> służbowa Corsa, Pogromczyni Krawężników.
Pudlo, oba auta prywatne, z tym slabym byl jeden zasadniczy problem - mial
slaby silnik i do osiagniecia predkosci przelotowej faktycznie pedal gazu
byl gleboko. W trasie nie stanowilo to problemu, ale w miescie mialo to
ogromny udzial w spalaniu.
> Bo żeby 75-konnym autem spalić
> średnio 15 litrów gazu to się trzeba nad nim albo nieludzko znęcać,
> albo mieć instalację wyregulowaną przez pijanego mechanika, zajmującego
> się serwisem wyłącznie samochodów marki Polonez.
Nie przesadzaj z tym znecaniem sie, autko lubilem mimo wszystko.
Pozdr
Następne wpisy z tego wątku
- 02.01.10 15:29 Karolek
- 02.01.10 15:53 Zygmunt M. Zarzecki
- 02.01.10 16:31 Kuba \(aka cita\)
- 02.01.10 16:32 Bydlę
- 02.01.10 16:36 Kuba \(aka cita\)
- 02.01.10 16:39 Karolek
- 02.01.10 17:16 Jurand
- 02.01.10 17:29 Jurand
- 02.01.10 17:30 Jurand
- 02.01.10 17:31 Kuba \(aka cita\)
- 02.01.10 17:48 Zygmunt M. Zarzecki
- 02.01.10 17:49 Kuba \(aka cita\)
- 02.01.10 17:50 Kuba \(aka cita\)
- 02.01.10 17:51 Zygmunt M. Zarzecki
- 02.01.10 17:54 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=